تصاویر رندر جدید پیکسل و پیکسل ایکس ال در رنگ سفید و مشکی منتشر شد

یک‌شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تصاویر رندر جدید منتشر شده از گوشی‌های پیکسل و پیکسل ایکس‌ال مشخص کرده که این دو محصول در رنگ‌های سفید و مشکی تولید خواهند شد.
تبلیغات

همانطور که احتمالا می‌دانید، گوگل قصد دارد تا امسال دو گوشی‌هوشمند جدید به نام‌های پیکسل و پیکسل ایکس‌ال را معرفی کند که این دو دستگاه در واقع جایگزینی برای دو گوشی محبوب نکسوس ۵ ایکس و نکسوس ۶ پی خواهند بود. مدل پیکسل ایکس‌ال در بین دو محصول یاد شده امکانات و قابلیت‌های بهتری را ارائه می‌دهد. حال تصاویر رندر جدیدی از گوشی‌های امسال گوگل منتشر شده که دیدن آن‌ها خالی از لطف نیست. علاوه بر این تصاویر قاب‌های محافظ این محصولات نیز منتشر شده است. در ادامه با زومیت همراه باشید تا کمی بیشتر در این رابطه صحبت کنیم.

با وجود اینکه نکسوس ۵ ایکس و نکسوس ۶ پی از نظر طراحی، بسیار متفاوت بودند، اما دو گوشی‌ جدید سری پیکسل که شرکت اچ‌تی‌سی آن‌ها را تولید می‌کند از طراحی یکسانی بهره می‌برند. گوگل پیکسل که طبیعتا مدل کوچک‌تر محسوب می‌شود مجهز به نمایشگری نمایشگری ۵.۲ اینچی خواهد بود. اما انتظار می‌رود مدل بزرگ‌تر یعنی گوگی پیکسل ایکس‌ال، در سایز یک فبلت تولید شود و از یک نمایشگر ۵.۵ اینچی بهره خواهد برد.

تصاویر رندر جدید این دو محصول مشابه همان رندرهایی است که پیش از این از دو دیده‌ایم. حال مشخص شده که این دو محصول در رنگ سفید نیز تولید خواهند شد و با توجه به تصاویر رندر جدید می‌توان به خوبی دکمه‌ی فیزکی هوم را نیز مشاهده کرد که در زیر نمایشگر جای گرفته است. اما با توجه به یکسری از رندرها که اخیرا از این دو دستگاه منتشر شده بود، انتظار نمی‌رفت در دو مدل گوشی پیکسل، دکمه‌ی فیزیکی هوم نیز تعبیه شده باشد. با توجه به اینکه پیش از این مدارکی در دسترس قرار گرفته است که بر اساس آن‌ها توضیحاتی در مورد عدم وجود دکمه‌ی فیزکی هوم در دو گوشی مورد بحث بیان شده بود، باید منتظر بمانیم تا ببینیم نهایتا این بخش در گوشی‌های پیکسل گوگل اضافه خواهد شد یا خیر.

بد نیست مجددا اشاره کنیم که در تصاویر قاب محافظ این دو محصول جایگاهی برای دکمه‌ی فیزکی در نظر گرفته شده است. در ادامه توجه شما را به رندرهای جدید پیکسل و پیکسل ایکس‌ال جلب می‌کنیم.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات