گرندتور از ۲۸ آبان شروع به پخش خواهد کرد

دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
در سایت آمازون، خبری مبنی بر اینکه برنامه تلویزیونی گرند تور از ۲۸ آبان از طریق آمازون پرایم شروع به کار خواهد کرد، منتشر شده است.
تبلیغات

برنامه جدید جرمی کلارکسون، جیمز می و ریچارد هاموند، مجریان سابق برنامه محبوب تاپ گیر، که از شبکه بی بی سی پخش می‌شد، با نام گرند تور به زودی شروع به کار خواهد کرد، تا دوران با شکوه تاپ گیر را، با شکوه‌تر از گذشته با نام گرند تور زنده کند.

گرند تور در یک ویدئو ۳۰ ثانیه‌ای، تعداد محدودی از برنامه‌های فوق‌العاده و دیوانه‌واری که قرار است در آن اجرا و ارائه شوند را، به تصویر کشیده تا مخاطبان خود را به شدت به وجد آورد. به نظر می‌رسد یکی از رویدادهای مهم این نمایش، مقایسه سه ابر خودروی پورشه ۹۱۸، فراری لافراری و مک‌لارن P1 که سال گذشته به تصویر کشیده شد، خواهد بود.

خبر خوش برای هواداران سریال بازی تاج و تخت (Game Of Thrones) این است که، جرمی کلارکسون قرار است آن‌ها را با چند برنامه که از مناطق سریال تاج و تخت فیلمبرداری شده، غافلگیر کند.

به جز تمام صحنه‌های فوق‌العاده‌ای که در فضاهای گوناگون ضبط خواهد شد، صحنه‌های استودیویی این برنامه، هر هفته در یک شهر در دنیا ضبط خواهد شد تا هر هفته در روز جمعه پخش شود.

تهیه کننده‌ی این سریال، اندی ویلیامز، به جای این که مانند اکثر برنامه‌های سریالی، همه‌ی قسمت‌های یک فصل را یک‌جا منتشر کند، تصمیم گرفته تا هر هفته قسمت مربوط به همان هفته را در روز جمعه پخش کند. به گفته‌ی ویلیامز، قرار است قسمت اول این برنامه ۷۰ دقیقه باشد.

زومیت شما را به دیدن این ویدیوی تبلیغاتی جذاب دعوت می‌کند.

۱۰۸۰p-     ۷۲۰p-      ۳۶۰p

نظر شما راجع به این برنامه چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات