پیش خرید آیفون 7 و آیفون 7 پلاس در اپل NIC

یک‌شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
پیش خرید و خرید فوری آیفون 7 و آیفون 7 پلاس همزمان با عرضه‌ی جهانی در وب‌سایت اپل NIC آغاز شده است.
تبلیغات

چندی پیش اپل از آیفون 7 و 7 پلاس رونمایی کرد. مجموعه تخصصی ان آی سی (NIC) افتخار دارد همانند سال‌های گذشته همزمان با آغاز فروش جهانی به عنوان نخستین وب‌سایت ایرانی اقدام به پیش فروش گوشی جدید آیفون با قیمتی مناسب کند.

طرح‌های مختلف پیش فروش آیفون 7 و آیفون 7 پلاس مانند روال هر ساله مجموعه‌ی اِن آی سی در مدتی کوتاه پس از عرضه‌ی جهانی آغاز شد. کلیه کاربرانی که در وب‌سایت عضو هستند و در پیش فروش اولیه ثبت نام کرده‌اند از هم اکنون می‌توانند نسبت به خرید نقدی دستگاه (تحویل فوری بسته به موجودی محصول) و یا پیش خرید آیفون (تحویل به مدت ۳۵ روز) اقدام نمایند. لازم به ذکر است که سفارشات کاربرانی که در پیش فروش اولیه ثبت نام کرده‌اند در اولویت قرار خواهد گرفت .

آیفون 7 با صفحه نمایش ۴.۷ اینچی و آیفون 7 پلاس با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی در ۵ رنگ سلیور (نقره‌ای)، گلد (طلایی)، رزگلد، بلک (مشکی مات) و جت بلک (مشکی براق) و همچنین با ۳ ظرفیت ۳۲ گیگابایت، ۱۲۸ گیگابایت و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه شده است .

کاربران و علاقمندان به خرید این محصول می توانند با مراجعه به صفحه خرید آیفون 7 این گوشی را در تمامی رنگها و ظرفیت‌ها ثبت سفارش دهند.

به تمامی خریداران یک عدد اپل آیدی رایگان و  گیفت کارت ۱۵ دلاری نیز هدیه داده می شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات