۲۳ روز انتظار جلوی فروشگاه اپل برای خرید آیفون 7 پلاس

دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مردی برای خرید آیفون 7 پلاس 23 روز جلوی فروشگاه اپل واقع در خیابان پنجم نیویورک چادر زد.
تبلیغات

علاقه بیش از اندازه به هر چیزی انسان را گاهی اوقات به انجام کارهای عجیب و غریب وادار می‌کند. شاید ایستادن در صف‌های طولانی و در ساعات اولیه صبح برای خریدن یک جنس، موضوع خاص و عجیبی نباشد اما این کار زمانی غیر عادی خواهد بود که افرادی برای رسیدن به خواسته‌‌هایشان بیشتر از ۳ هفته در جلوی فروشگاه منتظر بمانند!

جیمی گونزالس فردی است که برای خرید گوشی‌ مورد علاقه‌‌اش آیفون ۷ پلاس که آن را پیش خرید کرده بود، ۲۳ روز جلوی فروشگاه اپل چادر زد. با اینکه او در زمان باز شدن در فروشگاه و عرضه‌ی آیفون‌های جدید در اول صف قرار داشت اما تنها کسی نبود که چنین شرایطی را برای رسیدن به آیفون ۷ تحمل کرد.

Waitforiphone

آندریا فرانسیس نیز حدود یک هفته و نیم برای خرید در صف ایستاد، با وجود اینکه او مشتاق خرید رنگ مشکی براق آیفون ۷ پلاس بود و برای پیش خرید آن نیز اقدام کرده بود اما با خرید آیفون ۷ و ۷ پلاس مشکی مات به انتظار خود پایان داد.

در سوی دیگر این انتظار طولانی، افرادی هم مانند پگی هوگان بودند که با پیش خرید اینترنتی آیفون ۷ تنها ۲۰ دقیقه برای تحویل در صف منتظر ماندند.

با اینکه بر اساس گزارش‌ها صف‌های خرید گوشی اپل همانند گذشته طولانی و شلوغ نبودند اما تحلیل‌گر موسسه‌ی مونستر‌، پایپر جافری (Piper Jaffary) معتقد است به صف‌های کوتاه مشتریان نگاه نکنید رشد تقاضا برای آیفون ۷ از مدل‌های پیشین بیشتر است. با اعلام پیش فروش فوق‌العاده iPhone 7 از سوی اپراتورهایی مانند تی موبایل و AT&T می‌توان گفت تحلیل این تحلیلگر منطقی به نظر می‌رسد.

به نظر می‌رسد دوره‌ی انتظار در صف‌های طولانی برای خرید یک محصول آرام آرام در حال تبدیل شدن به پیش‌خرید‌های اینترنتی است.

این تغییر رویه را می‌توان حتی در فروش‌های فوق‌العاده‌ی جمعه سیاه نیز به وضوح مشاهده کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات