تماشا کنید: رسیدن به سرعت 161 کیلومتر در ساعت با سورتمه در خیابان

دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
دیوانگان سرعت همیشه در پی راه‌­های جدیدی برای تجربه‌ی سرعت‌های باورنکردنی هستند.
تبلیغات

پایین آمدن از یک خیابان با سرعتی باورنکردنی می­‌تواند هیجان­‌انگیز و در عین حال بسیار ترسناک باشد. رسیدن به چنین سرعت­‌هایی با وسایل نقلیه‌­ی موتوری مشکل خاصی ایجاد نمی­‌کند اما، وقتی روی یک سورتمه دراز کشیده‌­اید قضیه کاملا فرق می­‌کند. با زومیت همراه باشید.

ویدیویی که در ادامه خواهید دید، توسط دوربین Go-Pro نصب شده روی کلاه راجر هایکی (Roger Hickey) ضبط شده است و به شما این امکان را می‌­دهد تا تمام مراحل این سورتمه­‌سواری هیجان­‌انگیز را از قاب نگاه او دنبال کنید.

راجر هایکی ۵۸ ساله، قبلا در ۲۳۰ مسابقه در ۳۰ کشور مختلف برنده­‌ی رقابت‌­های سورتمه­‌سواری سرعت شده بود. این بار نیز با کنار گذاشتن دوران شیرین بازنشستگی، در مسابقات جهانی سورتمه­‌سواری سرعت کبک کانادا شرکت کرده است.

راجر در آخرین تلاش خود در این مسابقه توانست با ثبت حداکثر سرعت ۱۶۱.۳۸۳ کیلومتر در ساعت از خط پایان بگذرد و مورد تشویق افراد حاضر در خط پایان قرار گیرد. در هنگام تماشای ویدیو به دود برخاسته از کفش­‌های راجر در هنگام ترمزگیری دقت کنید.

دانلود

همانطور که مشاهده کردید، مدتی طول می­‌کشد تا او به سرعت ۱۶۰ کیلومتر در ساعت برسد اما، اوج هیجان این مسابقه گذشتن از پیچ‌­های جاده با حداکثر سرعت ممکن است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات