اپلیکیشن ZenUI Dialer & Contacts: شماره گیر و مدیریت مخاطبین در زنفون - زوم اپ

یک‌شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
ZenUI Dialer & Contacts اپلیکیشنی برای شماره گیر و دفترچه تلفن اندروید است که قادر به مسدودسازی شماره‌های مزاحم نیز خواهد بود.
تبلیغات

بخش شماره گیر و دفترچه تلفن گوشی‌های اندرویدی تا قبل از اندروید ۵ از ظاهر زیبایی برخوردار نبود و همیشه یکی از نقاط ضعف طراحی در نسخه‌های پیشین این پلت‌فرم محسوب می‌شد. اما با ورود اندروید ۵ و باز شدن پای طراحی متریال به گوشی‌های اندروید همه چیز تغییر کرد و بخش بی‌روح و ساده‌ی Dialer و Contact جای خود را به طراحی زیبای متریال داد. اما از آنجایی که حتی طراحی متریال نیز نتوانست نظر تمام کاربران را به خود جلب کند انتشار اپلیکیشن‌های سوم شخص برای مدیریت دیالر و بخش کانتکت‌ها ادامه یافت. یکی از اپلیکیشن‌های زیبا و البته متفاوتی که توسط ZenUI, ASUS Computer Inc ساخته و منتشر شد ZenUI Dialer & Contacts نام دارد که به کمک آن می‌توانید ظاهر عادی و یکنواخت شده‌ی این دو بخش را مورد تغییر قرار دهید. این اپلیکیشن با تبلت‌ها نیز سازگار است و می‌توانید از نمایش Landscape و با کیفیت آن در صفحه‌نمایش‌های بزرگ نیز لذت ببرید. 

بخش Contact‌های ZenUI Dialer & Contacts تقریبا جایی برای انتقاد نگذاشته است و به قدری کامل و گویا طراحی شده است که می‌توان مطمئن بود نظر هر کاربری را به خود جلب خواهد کرد. نقطه قوت این بخش امکان گروه بندی شماره‌ها و نحوه‌ی نمایش منحصر به فرد آن است که در اسکرین شات بالا نیز قابل مشاهده است. البته زیبایی این بخش وقتی خود را نشان می‌دهد که مخاطبین خود را عکس دار کرده باشید. از همین رو می‌توانید با ساخت گروه‌هایی همچون "فامیل" یا "دانشگاه" یا‌... جلوه‌ی بصری بخش Contact‌های خود را به سطح بالایی تبدیل کنید. جدا از ویژگی‌های ظاهری، این اپلیکیشن دارای قابلیت‌های مفیدی نیز است. برای مثال می‌توان به امکان مسدودکننده‌ی تماس‌ها اشاره کرد که به کمک آن می‌توانید با معرفی شماره‌های مورد نظر به لیست سیاه، دیگر تماسی را از آن‌ها دریافت نکنید. همچنین این برنامه به طور هوشمند شماره‌هایی که بیش از ۱ بار در گوشی ذخیره شده‌اند را شناسایی کرده و به طور خودکار آن‌ها را حذف خواهد کرد که این ویژگی به خصوص برای افرادی که شماره‌های زیادی را در گوشی خود ذخیره کرده‌اند یک ابزار بسیار مفید برای ساماندهی این بخش از تلفن خواهد بود. بخش شماره گیر، لیست تماس‌ها و همچنین مخاطبین گوشی قابل شخصی‌سازی خواهند بود و می‌توانید با اعمال پوسته‌های خاص، ظاهر آن را مطابق میل خود تغییر دهید. برای دانلود می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

توجه: این برنامه به طور اختصاصی برای گوشی های زنفون ایسوس منتشر شده است.

نکات مثبت

  • طراحی زیبای محیط کاربری
  • امکان مسدودسازی شماره های مزاحم
  • پشتیبانی از پوسته و تغییر ظاهر

نکات منفی

  • نکته منفی خاصی ندارد.

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات