اپلیکیشن Duo گوگل در پلی استور از مرز ۱۰ میلیون دانلود گذشت

یک‌شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
اپلیکیشن تماس تصویری Duo گوگل از مرز ۱۰ میلیون دانلود در پلی استور عبور کرد.
تبلیغات

گوگل در جریان برگزاری کنفرانس توسعه دهندگانش دو اپلیکیشن ارتباطی جدید را معرفی کرد که یکی Allo و دیگری Duo نام دارد. چند هفته قبل اپلیکیشن Duo بصورت رسمی تحت نسخه‌ی نهایی منتشر شد و با استقبال بالایی توسط کاربران روبرو شد. با وجود کمبود‌ها و انتقاداتی که نسبت به این اپلیکیشن مطرح شده، آمار دانلود Duo بسیار جالب توجه است. بنابر آمار ارائه شده در پلی استور گوگل این اپلیکیشن از مرز ۱۰ میلیون دانلود گذر کرده است. 

پس از معرفی Duo، گوگل اعلام کرد که همچنان از Hangouts پشتیبانی می‌کند. هنگ اوتز را باید پلتفرم ارتباطی قدیمی گوگل خواند که این کمپانی در نظر دارد تا آن را با تمرکز بیشتر روی سرویس‌های تجاری و مشتریان این حوزه پشتیبانی و تقویت کند.

البته باید دید که آیا Google Duo می‌تواند شروع خوب را ادامه داده و تعداد کاربران فعال خود را نیز در رده‌ی بالا نگه دارد. به طور حتم کیفیت خوب مکالمات ویدیویی در کنار اضافه شدن امکانات جدید می‌تواند کاربران اندروید را برای استفاده از این اپلیکیشن که تاکید زیادی روی سادگی کاربری آن وجود دارد، راضی کند. غول جستجو اعلام کرده که در آینده امکان برقراری مکالمات صوتی را نیز فراهم خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات