گوشی گلکسی A7 مدل 2017 در Zauba رویت شد

یک‌شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی‌هوشمند معرفی نشده‌ی گلکسی A7 مدل ۲۰۱۷ به تازگی در وب‌سایت Zauba رویت شده است.
تبلیغات

مدت کوتاهی پس از اینکه گوشی‌هوشمند گلکسی A3 سامسونگ مدل 2017 در وب‌سایت Zauba دیده شد، حال گلکسی A7 سال آینده نیز در این وب‌سایت رویت شده است. اگر با Zauba آشنا نیستید باید اشاره کنیم که این وب‌سایت مربوط به رهگیری واردات و صادرات هند است.

در سایت مورد بحث اعلام شده است که Galaxy A7 2017 از یک نمایشگر ۵.۷ اینچی بهره می‌برد و قیمت آن نیز حدود ۲۰۵ دلار خواهد بود. مثل همیشه باید این نکته را در نظر داشته باشید که قیمت‌های اعلام شده در Zauba همیشه دقیق نبوده‌اند. در ادامه با زومیت همراه باشید تا سایر جزئیاتی که تا کنون در مورد گوشی مورد اشاره می‌دانیم را مرور کنیم.

galaxy a7 2017

اگر به خاطر داشته باشید، این دستگاه پیش‌تر نیز در بنچمارک جی‌اف‌ایکس‌بنچ دیده شده بود و بر اساس مشخصات اعلام شده در این بنچمارک، نمایشگر محصول یاد شده ۵.۵ اینچی است و با این وجود GFX Bench در این یک مورد اشتباه کرده است. در هرحال، بر اساس جزئیاتی که در بنچمارک یاد شده بیان شده، گلکسی A7 مدل ۲۰۱۷ از پردازنده‌ای هشت هسته‌ای بهره خواهد برد که فرکانس کاری هر هسته‌ی آن نیز بر روی ۱.۸ گیگاهرتز تنظیم شده است. حافظه‌ی رم این دستگاه ۳ گیگابایت و حافظه‌ی داخلی آن نیز ۳۲ گیگابایت است و دوربین جلو و عقب آن هر دو ۱۶ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده‌اند.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات