تماشا کنید: تست مقاومت آیفون 7 اپل در مقابل خم شدن و خط و خش

شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
در ویدیویی که در این مقاله می‌بینید آیفون 7 مورد آزمایش قرار گرفته و در نهایت عملکری قابل قبول ارائه کرده است.
تبلیغات

آیفون ۷ هفته پیش معرفی شد و عرضه‌ی آن از دیروز آغاز شده است. با این حال اخباری همچون اتمام موجودی رنگ مشکی براق، رشد بی‌سابقه‌ی پیش‌فروش و کالبد شکافی آیفون از جمله‌ اخبار مهم در رابطه با این گوشی بوده است.

در این میان ویدیوهایی در رابطه با میزان سختی و مقاومت این گوشی منتشر شده که تماشای آنها خالی از لطف نیست. ویدیوی زیر توسط جری ریگ اوریسین (JerryRigEverything) تهیه شده است.

720P دانلود

با توجه به تصاویر ویدیویی، عملکرد آیفون در حد قابل قبولی بود.

با جسمی که درجه‌ی سختی و زبری ۶ را داشت صفحه‌ی نمایش آیفون خراشیده شد اما هیچگونه اثری بر روی آن ایجاد نشد.

فلش و دوربین آیفون با چاقوی جیبی خراش داده شد اما این خراشیدگی اثری بر روی آنها نگذاشت. اما این آزمون مجدداً برای دکمه‌ی هوم و محافظ جلوی دوربین با یک جسم تیز از درجه‌ی سختی ۶ مورد بررسی قرار گرفت و توانست خراش قابل توجهی را روی این سطوح ایجاد کند. اپل پیشتر اعلام کرده بود که دکمه‌ی هوم و دوربین دارای پوششی از جنس یاقوت کبود هستند و می‌تواند خراشیدگی جسمی از درجه‌ سختی ۹ را نیز تحمل کند.

صفحه‌ی نمایش نیز در مقابل شعله‌ی فندک مقاومت قابل قبولی داشت و توانست پس از چند ثانیه تغییر ایجاد شده در ساختار داخلی خود را ترمیم کند.

در آزمایش دیگر مقاومت در برابر خم شدگی با دست مورد بررسی قرار می‌گیرد، بخشی از صفحه‌ی نمایش از بدنه جدا شد اما بدنه‌ی آیفون مانند ‌آیفون ۶ خم نشد. در این آزمایش مشخص شد اپل از نوعی چسب مایع برای چسباندن صفحه‌ی نمایش و جلوگیری از نفوذ آب به داخل بدنه استفاده‌ کرده است.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده کلیه‌ی اخبار و تصاویر مرتبط با گوشی جدید اپل به صفحه‌ی آیفون 7 مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات