تماشا کنید: جزئیاتی از ولوو V90 کراس کانتری منتشر شد

یک‌شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
شرکت خودروسازی ولوو با انتشار یک عکس و یک ویدیوی تبلیغاتی کوتاه و البته مبهم، خبر از ساخت نسل جدید خودروهای واگن استیشن خود داد.
تبلیغات

هفته­‌ی گذشته ولوو با انتشار یک عکس در توییتر همه­‌ی توجه­‌ها را به سمت کراس­‌کانتری جدید خود جلب کرد. در عکس منتشر شده‌ این خودرو که در کنار یک دریاچه پارک شده و با یک پارچه‌­ی سفید رنگ پوشیده شده است و تنها چراغ­‌ها و فرم بدنه­‌ی آن را می‌توان دید. همراه زومیت باشید.

در ویدیوی تبلیغاتی منتشر شده قسمتی از جلوی خودرو در تصویر دیده می­‌شود که نشان می­‌دهد فرم سپر V90 جدید، خشن­‌تر و پهن­‌تر از قبل است. همچنین، طراحی جلوپنجره­‌ی آن کاملا جدید است و با دیگر خودروها تفاوت دارد. در طراحی جلوپنجره‌ی این خودرو از الگوی نقطه نقطه به­‌جای استفاده از شیارهای عمودی بهره گرفته شده است.

ولوو V90 کراس‌کانتری

در این تیزر تبلیغاتی گوینده بر تکنولوژی کاملا جدید استفاده شده در شاسی این خودرو تأکید می­کند.

تاکنون جزئیات کمی از این خودرو به بیرون درز کرده است که بخشی از این اطلاعات از طریق نمونه‌­ی آزمایشی‌­ که در حال تست در خیابان­‌ها بوده و به شدت محافظت شده بود فاش شده است.

ولوو V90 کراس‌کانتری

مانند V70 کراس‌­کانتری و XC70 قبل از آن، V90 کراس‌­کانتری نیز یک واگن استیشن کشیده‌­ی چهار چرخ محرک است، بر روی سپرها، در­ها و گلگیرهای آن از پلاستیک مقاوم استفاده شده است و در عقب و جلو دارای سینی است.

زمانی که برای فروش به بازار عرضه شود، احتمالاً در سال ۲۰۱۷، با خودروهایی همچون آئودی A6 Allroad، مرسدس بنز کلاس E All Terrain و خودروهای ارزان­‌تری نظیر سوبارو Outback و فولکس‌­واگن پاسات Alltrack به رقابت خواهد پرداخت.

احتمالاً قلب تپنده­‌ی V90 کراس­‌کانتری جدید نیز تنوعی مانند مدل­های S90، V90 و XC90 خواهد داشت. پیشرانه ۴ سیلندر بنزین‌سوز با توربوی دوگانه و قدرت ۲۳۵ کیلووات و گشتاور ۴۰۰ نیوتن­‌متر که به موتور T6 معروف است یا، موتور ۴ سیلندر توربو دیزل با قدرت ۱۷۳ کیلووات و گشتاور ۴۸۰ نیوتن­‌متر که به D5 معروف است، احتمالا از انتخاب­‌های اصلی خواهند بود. دیگر موتورهای موجود برای این مدل مدل T5 بنزین‌سوز با توربوی دوگانه و ۱۸۰ کیلووات قدرت و گشتاور ۳۵۰ نیوتن‌­متر و همچنین، گل سرسبد همه‌ی این پیشرانه‌­ها یعنی پیشرانه­‌ی هیبریدی T8 با یک موتور بنزینی 2 لیتری توربوی دوگانه و قدرت ۳۰۰ کیلووات و گشتاور ۶۵۰ نیوتن­‌متر به همراه یک موتور الکتریکی، که روی اکسل عقب قرار دارد، قابل سفارش است.

با اینکه ولوو هیچ زمانی را برای معرفی رسمی این خودرو مشخص نکرده است می­‌توان حدس زد که ماه آینده در نمایشگاه خودروی پاریس شاهد معرفی رسمی این خودرو خواهیم بود.

گرگ بوسنیچ (Greg Bosnich)، مدیر ولوو در استرالیا، در گفت‌­وگو با وب­‌سایت CarAdvice زمان عرضه­‌ی این مدل در بازار استرالیا را نیمه‌­ی اوایل سال ۲۰۱۷ میلادی بیان کرده است.

در ادامه شما را به دیدن کلیپ تبلیغاتی ولوو دعوت می‌کنیم.

دانلود

نظر شما درباره­‌ی این خودرو چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات