فروش گلکسی نوت 7 از روز 7 مهر مجددا آغاز خواهد شد

شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ از هفتم مهرماه فروش فبلت گلکسی نوت ۷ را مجددا آغاز خواهد کرد.
تبلیغات

سامسونگ تمامی تلاش خود را به کار بسته تا بتواند هرچه سریع‌تر پس از جمع‌آوری تمام واحدهای به فروش رفته‌ی  گلکسی نوت ۷ که مشکل باتری داشتند، فروش آن را مجددا آغاز کند. این شرکت در آمریکا برنامه‌ای را برای تعویض گلکسی‌ نوت ۷ به مشتریان این محصول ارائه کرد که با استفاده از آن، دارندگان گوشی‌هوشمند مورد بحث می‌توانند آن را تحویل داده و یک نوت ۷ سالم دریافت کنند. علاوه بر این کاربران می‌توانند یک گوشی‌ جایگزین را از سامسونگ دریافت کرده و تا مدتی که نوت ۷ جدید آن‌ها آماده شود از آن استفاده کنند تا در این مدت از داشتن یک گوشی‌هوشمند بی‌بهره نمانند. همچنین مشتریان این دستگاه می‌توانند آن را پس داده و وجه پرداختی خود را به طور کامل دریافت کنند.

این برنامه‌ی تعویض در ۹ کشور دیگر نیز ارائه شده اما انتخاب‌های کمتری در این مناطق در اختیار مشتریان است. در ادامه با زومیت همراه باشید تا از جزئیات زمان عرضه‌ی مجدد نوت ۷ آگاه شوید.

پس از توضیحات جدیدی که سامسونگ امروز بیان کرده مشخص شد که مدل سالم و جدید گوشی مورد بحث از روز ۲۱ سپتامبر (۳۱ شهریور ماه) به خریدارانی که مدل معیوب را پس فرستاده‌اند تحویل داده خواهد شد. علاوه بر این شرکت یاد شده تایید کرده که تا کنون ۱۳۰ هزار واحد از جدیدترین فبلت پرچمدار خود برای تعویض با نمونه‌های معیوب آماده کرده اما بد نیست اشاره کنیم، این غول کره‌ای تصمیم دارد تا یک میلیون واحد از فبلت مورد بحث را در آمریکا جمع‌آوری کند.

علاوه بر این، مشتریانی که نمی‌خواهند نوت ۷ را به هر دلیلی پیش‌خرید کنند نیز می‌توانند یک هفته‌ پس از عرضه‌ی واحد‌های جایگزین محصول یاد شده، مستقیما آن را بخرند.

یکی از سخنگویان کمپانی سامسونگ نیز این موضوع را تایید کرده که فروش مجدد گلکسی نوت ۷ در کره‌ی جنوبی از روز ۲۸ سپتامبر (هفتم مهرماه) آغاز می‌شود. اما این اقدام در کشورهای دیگر، پس از اینکه شرایط مناسب ایجاد شود انجام می‌پذیرد.

اساسا آنچه گفته شد بدین معنا است که فروش دوباره‌ی گلکسی نوت ۷ در کشور امریکا احتمالا پس از اینکه تمام واحدهای معیوب جمع‌آوری و تعویض شد، آغاز می‌شود.

اگر شما هم از از دارندگان گلکسی نوت ۷ هستید و هنوز از برنامه‌ی تعویض ارائه شده‌ی سامسونگ استفاده نکرده‌اید، بهتر است که هرچه سریع‌تر نسبت به انجام این مهم اقدام کنند چراکه هر روز گزارش‌های بیشتری در مورد معیوب بودن این دستگاه منتشر می‌شود.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات