ارسال جایگزین گلکسی نوت 7 معیوب از 31 شهریور آغاز می شود

جمعه ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ با فراخوانی رسمی گلکسی نوت 7 سایتی را برای کنترل کد IMEI گوشی و تشخیص معیوب یا نامعیوب بودن باتری آن معرفی کرده است.
تبلیغات

سامسونگ به صورت رسمی فراخوانی گلکسی نوت 7 را آغاز کرده است. گلکسی نوت ۷ با مشکلات باتری دست و پنجه نرم کرده و این موضوع خسارات زیادی را نیز به این شرکت کره‌ای وارد آورده است.

سامسونگ اعلام کرده است که یک میلیون دستگاه فراخوانی شده در آمریکا از ۳۱ شهریور ماه جایگزین خواهند شد. با توجه به تعداد بسیاری بالای دستگاه‌ها این تاریخ بسیار سریع‌تر از زمانی است که ابتدا تصور می‌شده است.

همچنین سامسونگ با معرفی ابزاری این امکان را برای خریداران نوت ۷ فراهم آورده است تا با کنترل کد IMEI گوشی خود از معیوب بودن یا نبودن باتری آن اطمینان حاصل کنند.

سایت کنترل معیوب بودن گلکسی نوت 7 با کد IMEI

اگر شما نیز از خریداران نوت ۷ بوده‌اید بهتر است هر چه زودتر گوشی خود را خاموش کرده و اقدام به تعویض آن بکنید. شرایط فراخوانی نوت ۷ در ایران نیز قبلا اعلام شده است که می‌توانید آن را در مطلب «جزئیات فراخوان و بازگشت پول پیش خرید گلکسی نوت 7 در ایران مشخص شد » مطالعه کنید.

در ویدیوی زیر مدیر سامسونگ الکترونیکس را می‌‌بینید که از مالکان نوت ۷ تقاضا می‌کند تا گوشی خود را خاموش کرده و به سرعت آن را بازپس دهند. او اشاره می‌کند که تا به امروز ۱۳۰ هزار نوت ۷ تعویض شده است:

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات