خودروی مفهومی میتسوبیشی با عنوان GT-PHEV پیش از برگزاری نمایشگاه پاریس فاش شد

جمعه ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
طرح جدید خودروی مفهومی هیبریدی میتسوبیشی با عنوان GT-PHEV که در نمایشگاه توکیو سال گذشته به نمایش گذاشته شده بود، قبل از نمایشگاه پاریس فاش شد.
تبلیغات

به تازگی کمپانی میتسوبیشی، لیست خودروهایی را که قرار است در نمایشگاه موتورشوی پاریس 2016 معرفی شوند را اعلام کرده، که در آن خودروی شاسی بلند پلاگین هیبرید سه موتوره به نام GT-PHEV، که چند ماه پیش نمونه‌ی اولیه‌ی آن را معرفی کرده بود، نیز وجود دارد.

mitsubishi gt phev

مدیران ارشد میتسوبیشی این خودرو را این‌طور عنوان میکنند: یک شاسی بلند با کیفیت و نوین، که برای زیبایی همراه با عملکرد خوب، امکانات و قابلیت های جدید طراحی شده است.

قابلیت های جدیدی که از آن یاد کردند، احتمالا مربوط به شیشه‌ی جلوی خاصی که روی آن از واقعیت افزوده برای جهت یابی و اطلاعات لحظه‌ای قدرت و دیگر اطلاعات خودرو استفاده شده است، می‌باشد. مدل پیشین این خودرو که در نمایشگاه پارسال توکیو معرفی شد نیز، از همین سیستم استفاده می‌کرد.

علاوه بر آن مسئولان ارشد میتسوبیشی در رابطه با سیستم قوای محرکه‌ی این خودروی مفهومی، اطلاعاتی داده‌اند. این خودرو از سه موتور الکتریکی استفاده می‌کند. این پیشرانه شامل یک موتور در جلو و دو موتور در عقب و یک بسته‌ی باتری بزرگ، که می‌تواند با یک بار شارژ مسافتی ۱۲۰ کیلومتری در حالت تمام الکتریکی و یا ۱۲۰۰ کیلومتر در حالت ترکیبی بپیماید، تشکیل شده است.

mitsubishi gt phev

این مدل تا حد زیادی به طرح قبلی شباهت دارد. این شباهت از روی جلوبندی X شکل این خودرو که با مه شکن های باریک در زیر آن تزیین شده، کاملا عیان است. ستون C نیز طوری طراحی شده که به سقف ظاهری معلق بدهد. درب پشتی اتومبیل هم بسیار شیب دار طراحی شده، و درب‌های عقب این خودرو نیز باریک و به صورت ادامه‌ی درب جلو ساخته شده اند، که یاد آور جگوار F-Pace  و اینفینیتی QX70 می‌باشند. میتسوبیشی هنوز اطلاعاتی در مورد ابعاد این خودرو به ما نداده است، ولی از روی عکس ها می‌توان گفت که این خودرو کمی بزرگ‌تر از مدل Outlander PHEV است.

mitsubishi gt phev

اواخر سال گذشته، مدیر عامل میتسوبیشی اظهار کرد که این کمپانی قصد دارد تمرکز خود را به سمت کراس‌آورها معطوف نماید. از تصمیم میتسوبیشی برای رونمایی این مدل، به‌ نظر می‌رسد که همه چیز طبق نقشه‌ی ژاپنی‌ها پیش خواهد رفت.

نظر شما در رابطه با این خودروی مفهومی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات