iOS 10 بر روی 14.53 درصد از محصولات اپل نصب شده است

جمعه ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
بعد از گذشت یک روز، آی‌اواس 10 بر روی 14.53 درصد از دستگاه‌های اپل نصب شده است.
تبلیغات

آی‌اواس یکی از سیستم‌ عامل‌های موفق در عرصه‌ی موبایل و تبلت بوده و شاید بتوان یکی از دلایل موفقیت آن را ارائه‌‌ی بروزرسانی بر روی دستگاه‌های جدید و قدیمی در مقایسه با اندروید دانست.

بعد از انتشار iOS10 در روز سه‌شنبه سرویس میکس پنل (Mixpanel) که آن را در زمینه آنالیز داده‌ها در دنیای موبایل می‌شناسیم در بررسی وضعیت محصولاتی که به آی‌اواس ۱۰ آپدیت شده‌اند تحلیلی انجام داده که بر اساس آن مشخص شده است دستگاه‌هایی که طی یک روز  به iOS10 بروزرسانی شده‌اند از مدت زمان مشابه برای آپدیت به آی‌اواس ۹ بیشتر بوده و رقم این رشد را حدود ۱۴.۵۳ درصد بیان کرده‌اند.

میکس پنل این جدول داده‌ها را در قالب یک نمودار (که مرتب آپدیت می‌شود) در اختیار عموم قرار داده است.

به طور کلی روند رشد و تمایل کاربران برای بروزرسانی به آخرین نسخه از آی‌اواس بسیار زیاد است چراکه کاربران قادر هستند امکانات جدیدی را بر روی دستگاه‌های قدیمی‌تر خود تجربه کنند.

میکس پنل پیش‌بینی می‌کند که طی ۱۱ روز میزان آپدیت به آی‌اواس ۱۰ به رشدی ۵۰ درصدی برسد، این در حالی‌ است که آی‌اواس ۹ در ۱۲ روز و آی‌اواس ۸ در ۳۱ روز و آی‌اواس ۷ فقط در ۵ روز توانستند به رکورد ۵۰ درصدی برسند، البته باید توجه داشت این ارقام رسمی نیستند و بر اساس آماو احتمالات بدست آمده‌اند.

پیشتر اپل هنگامی که iOS۹ به رشدی ۵۰ درصدی بر روی محصولاتش رسید، اعلام کرد که این سیستم عامل رسیع‌ترین پیشرفت  را در میان کاربران به تا امروز داشته و احتمال ‌میرود چنین حرفی را نیز مجددا از سوی Apple طی روزهای آتی بشنویم.

شما چطور آیا تمایل به نصب آی‌اواس ۱۰ بر روی گوشی و تبلت خود دارید؟ یا ترجیح می‌دهید تا اطمینان از جیلبریک شدن و پایداری آن فعلا آپدیتی را انجام ندهید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات