اپل اعلام کرد موجودی آیفون 7 مشکی براق به اتمام رسیده است

پنج‌شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اپل رسما اعلام کرده است که موجودی آیفون 7 با رنگ‌ جت‌بلک یا مشکی براق تمام شده است.
تبلیغات

آیفون 7 که هفته‌ی گذشته در کنفرانس اپل معرفی شد، توانست بسیاری را مجذوب خود کند، رنگ‌های Jet Black و Black را می‌توان از جمله جذابیت‌های ظاهری این محصول  نسبت به گذشته دانست.

اما گویا قرار نیست در ابتدای فروش آیفون جدید، کاربران زیادی به این رنگ‌های خاص دسترسی پیدا کنند. اپل در بیانیه‌ای اعلام کرد که موجودی رنگ مشکی براق برای مدل‌های iPhone 7 و iPhone 7 Plus به پایان رسیده است.

در شرح این بیانیه که توسط ترودی مولر، سخنگوی اپل در اختیار سایت CNET قرار داده شده، آمده است:

ما صمیمانه و عمیقا از صبر مشتریانمان سپاسگذاریم و به سختی در تلاش هستیم تا آیفون جدید را هرچه سریع‌تر در اختیار علاقمندان قرار دهیم.

پیش‌فروش آیفون 7 از ۹ سپتامبر آغاز شده و قرار است محصولات پیش‌فروش شده از فردا در فروشگا‌های اپل آماده‌ی تحویل باشد.

اپل پیشتر هشدار داده بود که ممکن است به دلیل محدودیت برای آیفون 7، عرضه‌ی آن به تعویق بیفتد و از این رو میزان فروش هفته‌ی اول این محصول را اعلام نخواهد کرد. در عین حال ارائه‌ی آیفون 7 در هفته‌ی اول و در ۲۹ کشور جهان فشاری مضاعفی را به کمپانی اپل تحمیل کرده است.

اپراتور اسپرینت (Sprint) اعلام کرده است که پیش‌فروش آیفون جدید در ۳ روز گذشته رشدی  ۳۷۵ درصدی در مدت زمان مشابه سال گذشته نسبت به آیفون 6 اس داشته است.

شرکت T-Mobile نیز بزرگ‌ترین پیش‌فروش تاریخ با عرضه‌ی iPhone 7 تجربه کرده و این افزایش چشمگیر تقاضا نیز از سوی اپراتورهایی مانند ورایزون و AT&T هم تایید شده است.

سرمایه‌گذاران نیز با دید مثبت به فروش آیفون 7 نگاه می‌کنند، چرا که سهام اپل از هر سهم به قیمت ۱۰۶.۷ دلار در ۶ سپتامبر سال جاری به حدود  ۱۱۱.۷ دلار تا به امروز رسیده است.

شما روند موفقیت و فروش آیفون جدید را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

بیشتر بخوانید: برای مشاهده کلیه‌ی اخبار و تصاویر مرتبط با گوشی جدید اپل به صفحه‌ی آیفون 7 مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات