تصویر رندر غیر رسمی جدیدی از گوشی پیکسل ایکس ال گوگل منتشر شد

پنج‌شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تصاویر رندر غیر رسمی جدیدی از گوشی‌ هوشمند پیکسل ایکس‌ال گوگل منتشر شده است.
تبلیغات

با توجه به اخبار و گزارش‌های چند روز گذشته، به نظر می‌رسد سرانجام با مرگ برند نکسوس مواجه خواهیم بود و دستگاه‌های خانواده‌ی جدید پیکسل جایگزین سری یاد شده خواهند شد. البته جای هیچ‌گونه نگرانی نیست چراکه گوشی‌های‌ هوشمند اندرویدی گوگل حداقل به مدت دو سال بروزرسانی‌های سیستم‌عامل موبایلی این شرکت را دریافت خواهند کرد. قرار است در سال جاری دو گوشی‌هوشمند جدید با نام‌های پیکسل و پیکسل ایکس‌ال از گوگل معرفی شوند که یکی در سایز معمولی و دیگری در اندازه‌ی یک فبلت خواهد بود. ظاهرا شبیه به دو گوشی نکسوس ۵ ایکس و نکسوس ۶ پی، یکی ابعاد معمولی دارد و دیگری یک فبلت است. در ادامه با زومیت همراه باشید تا کمی بیشتر در این مورد صحبت کنیم.

چند روز قبل تصویری منتشر شد که در آن شاهد یک مدل واقعی از گوشی‌هوشمند پیکس ایکس‌ال بودیم. اگرچه تصویر یاد شده کمی تار بوده اما می‌شد با توجه به آن تا حدی به شکل محصول مورد بحث پی برد. اما طرفداران بزرگ گوشی‌هوشمند پرچمدار بعدی گوگل سعی می‌کنند تا با نگاه به چنین تصاویری، جزئیات بیشتری را تا جایی که امکان دارد از محصول مورد بحث بدست آورند.

bndki از کاربران وب‌سایت Reddit یک عکس رندر جدید را بر اساس تصویر منتشر شده چند روز پیش از گوشی‌هوشمند یاد شده ایجاد کرده است. بنابراین اگر عکسی که پیش از این از پیکسل ایکس‌ال منتشر شده واقعی باشد، می‌توان گفت که bndki منبع درستی در اختیار داشته و احتمالا آنچه در تصویر رندر او می‌بینیم به مدل نهایی فبلت ۲۰۱۶ گوگل شباهت زیادی خواهد داشت. البته در این مورد نیز چاره‌ای جز صبر کردن نداریم ولی بهتر است امیدوار باشیم که مدل واقعی گوشی‌هوشمند مورد بحث نیز از حاشیه‌هایی بسیار باریک شبیه به آنچه در این رندر می‌بینیم بهره ببرد.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات