تماشا کنید: کالبد شکافی آیفون 7 پلاس نشان از باتری 2675 میلی آمپر ساعتی دارد

پنج‌شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
آیفون 7 پلاس اپل که به تازگی معرفی شده است، حجم باتری کمتری نسبت به آیفون 6 اس پلاس دارد.
تبلیغات

در ویدیویی که مشاهده خواهید کرد، آیفون 7 پلاس با رنگ مشکی براق یا Jet Black کالبدشکافی شده است. این رنگ از گوشی‌های جدید اپل به نظر می‌رسد در حال حاضر کمیاب شده و تمامی نسخه‌های موجود برای پیش‌فروش به اتمام رسیده‌اند.

به نظر می‌رسد باز کردن گوشی کار سختی نیست و البته بخش‌های اضافی را نیز در ویدیو مشاهده می‌کنید که برای مقاومت گوشی در برابر آب تعبیه شده‌اند. البته نکته‌ی قابل توجه این کالبدشکافی، نحوه‌ی ضد آب شدن گوشی نیست.

همان‌طور که مشاهده می‌کنید باتری مورد استفاده که البته بخش عمده‌ای از گوشی را نیز دربرگرفته، انرژی الکتریکی ۱۰.۲۲ وات ساعت دارد و ولتاژ آن ۳.۸۲ است که به معنای باتری با ظرفیت تقریبی ۲۶۷۵ میلی‌آمپر ساعت است.

بر اساس گزارش اپل این باتری یک ساعت شارژدهی بیشتر در مقایسه با آیفون ۶ اس پلاس دارد اما این افزایش شارژدهی در اثر افزایش حجم باتری نبوده و برعکس این باتری کاهش حجم نیز داشته است، با این حال بهینه‌سازی‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در این موضوع دخیل بوده‌اند.

نکته‌ی جالب دوم دوربین دوگانه‌ی آیفون ۷ پلاس است که یکی از این لنز‌ها که زوم دو برابری نیز دارد همان طور که انتظار می‌رفت فضای بیشتری را نیز اشغال کرده است. با این حال در بعضی بخش‌ها مانند اسپیکر ابهاماتی وجود دارد که به زودی با کالبدشکافی‌های دقیق‌تر، این ابهامات نیز رفع خواهند شد.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده کلیه‌ی اخبار و تصاویر مرتبط با گوشی جدید اپل به صفحه‌ی آیفون 7 مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات