مرسدس بنز AMG معرفی رودستر GT را در تیزری وعده داد

پنج‌شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
بخش AMG کمپانی مرسدس به شایعات پایان داد و در ویدیویی کوتاه از خودروی GT کروک خود رونمایی کرد.
تبلیغات

درحالی‌که این ویدیو بسیار کوتاه است و از نمایش جزئیات در آن پرهیز شده است، در گزارشات مخابره شده این‌طور برداشت می‌شود که AMG دو نوع خودرو کروک GT در نمایشگاه خودرو پاریس رونمایی خواهد کرد. مدل اول رودستر GT ساده است و اساساً نسخه‌ی بدون سقف خودروی کوپه‌ی GT است. موتور ۸ سیلندر ۴ لیتری آن دارای توربوشارژر دوقلو است و به‌نحوی بهینه‌سازی شده تا توان ۴۵۶ اسب‌بخار در دور موتور ۶.۰۰۰ دور در دقیقه و گشتاوری حدود ۶۰۰ نیوتن‌متر را در محدوده‌ی دور موتور ۱.۶۰۰ الی ۵.۰۰۰ دور در دقیقه تولید کند. با این اوصاف وزن خودرو کمی بیش‌تر از مدل کوپه می‌شود و در نهایت موجب می‌شود تا شتاب صفر تا صد خودرو کمی بیش‌تر از چهار ثانیه ثبت گردد.

اما مدل دوم رودستر GT C نام گرفته است. این مدل بین دو خودروی GT S و GT R ۵۷۷ اسب‌بخاری که در گردهمایی سرعت Goodwood چند ماه پیش معرفی شد، قرار می‌گیرد. مشخصات فنی آن هنوز اعلام نشده است اما به نظر می‌رسد در محدوده‌ی ۵۴۰ اسب‌بخاری‌ها قرار بگیرد.

مهندسان طراح این دو مدل رودستر از یک سقف نرم پارچه‌ای بهره بردند تا وزن کروکی‌های GT را به حداقل وزن ممکن کاهش دهند. درحالی‌که خودروی رودستر استاندارد ظاهری شبیه GT بدون سقف دارد، مدل GT C از پوششی با طراحی منحصربه‌فرد بهره می‌برد.

جدا از این تیزر تبلیغاتی، مرسدس AMG از برنامه‌هایش برای نمایشگاه خودرو پاریس اطلاعاتی ارائه نکرده است. باید منتظر ماند و شاهد ارائه‌ی دستاوردهای شگفت‌انگیز این خودروساز بزرگ در نمایشگاه خودرو پاریس بود.

دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات