اسپیجن برای اتصال گوشی های AirPod اپل بند ۱۰ دلاری عرضه می‌کند

چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پس از رونمایی AirPod بی‌سیم اپل و انتقاد به ساختار جدیدش، اسپیجن بند کاملا کاربردی برای این محصول تولید کرده است.
تبلیغات

اپل در جریان برگزاری مراسم ۱۷ شهریور ماه خود و رونمایی از آیفون‌ ۷ و آیفون ۷ پلاس، از اِیرفون خود نیز پرده برداری کرد که ساختار جالب توجهی دارد. اِیرفون‌های اپل از دو گوشی جداگانه تشکیل شده که بصورت بی‌سیم به آیفون متصل می‌شوند. این ایرپاد از طریق قاب خود شارژ می‌شود. استفاده از ساختار جداگانه برای گوشی‌های این ایرپاد باعث شده تا کاربران این محصول را مورد تمسخر قرار دهند، چراکه نگهداری از این ایرپاد در واقع کار چندان ساده‌ای نیست و در صورت غفلت امکان گم کردن آن وجود دارد. همچنین ظاهر این ایرپاد‌ به گونه‌ای است که در ظاهر به نظر می‌رسد با یک هدفون که سیم‌های گوشی آن قطع شده روبرو هستیم. اسپیجن از این فرصت استفاده کرده و بند جالب توجه و بسیار کاربردی را برای ایرپاد اپل تولید کرده است.

اسپیجن ایرپاد اپل

اسپیجن بندی ۱۰ دلاری ارائه کرده که می‌توان با استفاده از آن دو گوشی ایرپاد بی‌سیم اپل را به هم متصل کرد. این بند همانند بسیاری از هدفون‌های بی‌سیم عمل کرده و در پشت گردن قرار می‌گیرد، بطوریکه در صورت نیاز برای خارج کردن ایرپاد از گوش، می‌توان آن را دور گردن نگه داشت و نگرانی از بابت گم کردن ایرپاد نداشت.

با توجه به اینکه ایرپاد اپل دارای قابی است که درون آن قرار می‌گیرد، از این‌رو حمل بند اسپیجن به چالشی تبدیل خواهد شد، حال آنکه این کمپانی راهکار مناسبی را برای جلوگیری از این موضوع به کار برده، بطوریکه بند‌ مورد نظر را می‌توان به دور قاب پیچیده و با استفاده از گیره‌های پلاستیکی قرار گرفته روی آن، سربند را به بدنه‌ی پیچیده شده‌ی آن بست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات