اپل راهکاری برای حل مشکل ایجاد شده در بروزرسانی به iOS 10 ارائه کرد
اپل شب ۲۳ شهریور ماه نسخهی نهایی iOS 10 را در قالب یک بروزرسانی برای دارندگان گجتهای موبایلی خود منتشر کرد. پس از انتشار این بروزرسانی و اقدام کاربران برای دریافت آن، شماری از ایجاد مشکل طی فرآیند بروزرسانی و نصب خبر دادند. البته این مشکل آنچنان که باید بزرگ نیست و در واقع میتوان مشکل ایجاد شده را به راحتی حل کرد. اپل با انتشار بیانیهای اعلام کرده که مشکل مورد نظر را حل کرده، اما در صورتی که شماری از کاربران همچنان با آن دست به گریبان باشند، روشهایی را برای حل آن ارائه کرده است.
راهکار ارائه شده توسط اپل ۵ مرحله دارد که در ادامه به آن اشاره میکنیم:
- گوشی آیفون خود را به مک یا پیسی که آیتونز در آن اجرا میشود، متصل کنید.
- در این مرحله باید گوشی را ریستارت کرده و به حالت ریکاوری ببرید. برای انجام این کار کلید پاور و کلید Home را فشرده و نگه دارید تا زمانی که گوشی به حالت ریکاوری وارد شود.
- به محض رفتن به حالت ریکاوری در آیتونز پیامی نمایش داده میشود که از کاربر میخواهد بروزرسانی گوشی یا بازگشت به حالت اولیه (Restore) را انتخاب کند در این مرحله بروزرسانی انتخاب شده و بقیه مراحل طی شود.
- در صورتی که فرایند بروزرسانی بیش از ۱۵ دقیقه طول کشید، مراحل ۱ تا ۳ را تکرار کنید.
- پس از پایان بروزرسانی میتوانید تنظیمات گوشی خود را انجام دهید.
آیا شما نیز در زمان بروزرسانی به iOS 10 با این مشکل روبرو شدهاید؟ راهحل شما برای رفع این مشکل چه بوده است؟ در صورتی که چنین مشکلی داشته و آن را حل کردهاید، راهکار خود را با ما و دوستانتان به اشتراک بگذارید.
نظرات