تیم کوک: بروزرسانی مک بوک های اپل در راه است

چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تیم کوک در پاسخ ایمیل یکی از کاربران اعلام کرد که نسل جدید مک‌بوک‌ پروهای اپل در آینده‌ی نزدیک رونمایی خواهد شد.
تبلیغات

تیم کوک، مدیرعامل اپل در پاسخ به ایمیل یکی از کاربران که از وی در خصوص بروزرسانی مک‌بوک پروهای اپل پرسیده به این موضوع اشاره کرده که وی شخصا مک را دوست داشته و اپل نیز خود را متعهد به این محصول می‌داند. تیم کوک سپس به این نکته نیز اشاره کرده که نسل جدید مک‌های اپل در آینده‌ی نزدیک رونمایی خواهند شد.

براساس اطلاعات ارائه شده، این ایمیل توسط یکی از کاربران وب‌سایت MacRumors ارسال شده، حال آنکه وی خواسته تا نامش فاش نشود. در مورد صحت این ایمیل به طور قطع نمی‌توانیم اظهار نظر کنیم، حال آنکه شواهد موجود نشان از پاسخگویی به این ایمیل از جانب سرورهای اپل دارد. تیم کوک بعضا پاسخ شماری از کاربران را می‌دهد، اما ممکن است که این ایمیل توسط مدیر روابط عمومی نیز پاسخ داده شده باشد.

بروزرسانی مک‌بوک‌های اپل اجتناب ناپذیر است، از این‌رو بسیاری از کاربران در جستجوی سرنخ‌هایی در مورد زمان ارائه‌ی این بروزرسانی هستند. آخرین شنیده‌ها حکایت از این دارد که مک بوک پرو و مک بوک ایرهای جدید با بهره‌گیری از درگاه USB نوع C در اکتبر سال جاری میلادی عرضه خواهند شد. همچنین باید به آی‌مک‌های جدید با امکان استفاده از پردازنده‌های گرافیکی AMD نیز اشاره کرد که اپل در حال کار روی آن‌ها است.

از جمله‌ی گمانه‌ها در خصوص نسل جدید مک‌بوک‌های اپل را باید به بهره‌گیری از بدنه‌ای باریک‌تر در کنار استفاده از نوار OLED لمسی در بالای کیبورد اشاره کرد. این نوار OLED بصورت پویا بسته به اپلیکیشن‌های در حال اجرا کاربری‌های متفاوتی داشته و حتی از سنسور اثر انگشت نیز بهره خواهد برد.

از بروزرسانی مک بوک پرو و مک بوک ایر‌های اپل به ترتیب بیش از ۴۷۹ و ۵۵۰ روز می‌گذرد. همچنین مک مینی و مک پرو نیز همچنان پس از ۶۹۴ و ۱۰۰۰ روز بدون نسل جدید به کار خود ادامه می‌دهند. جدیدترین محصولات مک اپل را باید آی‌مک‌های این کمپانی بدانیم که تنها ۳۳۲ روز از بروزرسانی آن‌ها می‌گذرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات