آیفون 8 دکمه‌ هوم نخواهد داشت

سه‌شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
شایعات جدیدی منتشر شده که  گفته می‌شود آیفون ۲۰۱۷ کمپانی اپل فاقد دکمه‌ی هوم خواهد بود.
تبلیغات

با وجود اینکه آیفون ۷ هنوز به صورت عمومی عرضه نشده است، اما از همین حالا شاهد اخبار و شایعاتی هستیم که در مورد مشخصات آیفون سال ۲۰۱۷ منتشر می‌شود. دلیل انتشار چنین شایعاتی این است که آیفون ۷ نسبت به آیفون‌های سال گذشته از نظر طراحی تغییر زیادی نداشته است. گفته می‌شود آیفون ۸ فاقد دکمه‌ی خواهد بود. در ادامه مطلب با زومیت همراه باشید.

با توجه به آنچه توسط نیویورک تایمز اعلام شده آیفون‌های سال آینده که سپتامبر سال ۲۰۱۷ معرفی می‌شوند، نسبت به آیفون ۷ تغییرات زیادی خواهند داشت. 

Brain X. Chen، یکی از کارکنان اپل گزارش داده است که آیفون‌های سال آینده دو تغییر عمده خواهند داشت. 

احتمال زیادی وجود دارد که حذف جک صوتی ۳.۵ میلیمتری هدفون در آیفون‌های ۲۰۱۷ نیز تکرار شود. علاوه بر این، صفحه‌نمایش این محصول تمام بخش جلویی آن را در بر خواهد گرفت و دیگر خبری از دکمه هوم نیست و این دکمه به صورت مستقیم در نمایشگر گنجانده شده است. این موضوع توسط دو تن از کارمندان شرکت اپل اعلام شده و این دو نخواسته‌اند که نامی از آنها فاش شود، چرا که اطلاعات یاد شده از جمله جزئیاتی محسوب می‌شود که باید به صورت خصوصی و در داخل کمپانی اپل باقی بماند. 

آنچه اعلام شد با شایعاتی که به تازگی در مورد آیفون ۸ شنیده بودیم مطابقت دارد. در حال حاضر نیز شایعه‌ای اعلام شده که بیان می‌دارد اپل در حال توسعه امکانات و ویژگی های جدید و قابل توجهی است که قصد دارد آنها را در آیفون ۲۰۱۷ ارائه دهد. دو مورد از این ویژگی‌های جدید مورد بحث، صفحه‌نمایش بدون حاشیه و شارژر بی‌سیم است.

بنا به آنچه در شایعات گفته شده و با توجه به آنچه یکی از طرفداران برند اپل به نام جان گروبر اعلام کرده است، دکمه‌ی هوم در آیفون سال آینده، در پنل شیشه‌ای جلوی دستگاه تعبیه خواهد شد. این یعنی که احتمالا آیفون بعدی اپل، از نمای جلویی، شبیه به یک نمایشگر بزرگ بهره‌مند خواهد بود.

ابن جزئیات با آنچه که توسط موسسه‌ی KGI برای کاربران ارسال شده، نیژ مطابقت دارد.

گزارش شده که جانی‌آیو، رئیس بخش طراحی اپل، می‌خواهد که آیفون سال آینده شبیه به یک لایه از شیشه باشد. افزون بر این مدیرعامل یکی از تامین‌کنندگان اصلی اپل اعلام کرده که یکی از آیفون‌های سال آینده، پوششی از جنس شیشه خواهد داشت. در تصویر بالای مطلب می‌توانید رندر ایجاد شده از طرح مفهومی آیفون سال آینده را مشاهده کنید.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات