۵ سرویس جدید مخابرات تهران در تلکام ۲۰۱۶

سه‌شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
شرکت مخابرات تهران در نمایشگاه تلکام ۲۰۱۶ از ۵ سرویس جدید رونمایی می‌کند.
تبلیغات

نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۱۶ از روز ۴ مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. شرکت‌های مخابراتی و ارتباطی برای شرکت در این رویداد آماده می‌شوند.

شرکت مخابرات ایران نیز با شرکت‌های تابعه‌اش از جمله مخابرات استان تهران مانند دوره‌های قبل امسال نیز در این نمایشگاه حاضر می‌شود. برای اطلاع از سرویس‌های جدید مخابرات تهران در تلکام ۲۰۱۶ این خبر زومیت را کامل بخوانید.

شرکت مخابرات استان تهران ۵ خدمت جدید خود را در نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۱۶ رونمایی می‌کند.

بر اساس گفته‌های محمدرضا بیدخام، سخنگوی شرکت مخابرات استان تهران، این شرکت‌ها قرار است ۵ سرویس جدید را در این نمایشگاه ارائه کنند.

سرویس‌های VDSL2، سرویس پیام صوتی (VMS)، دیتا فون، IP ثابت و وای‌فای عمومی (Public wi-fi) توسط شرکت مخابرات استان تهران در هفدهمین دوره نمایشگاه ایران تلکام ارائه خواهند شد.

سخنگوی مخابرات استان تهران گفت: «شرکت مخابرات استان تهران در کنار شرکت‌های مخابرات ایران، همراه اول، جیرینگ، خدمات اول مخابرات، تالیا، گروه ضحی کیش، کابل شهید قندی، آی سیما و تله پرومو تحت عنوان گروه مخابرات ایران در نمایشگاه تلکام ۲۰۱۶ شرکت می‌کند.»

نمایشگاه ایران تلکام هر ساله با حضور شرکت‌های مخابراتی، اینترنتی و ارتباطی از جمله اپراتورهای اینترنت و موبایل در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

زمان برگزاری ایران تلکام ۲۰۱۶ از ۴ تا ۷ مهرماه ۱۳۹۵ است و تمامی علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۹ تا ۱۷ از ایران تلکام امسال بازدید کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات