گوشی گوگل پیکسل ایکس ال در آمریکا با قیمت ۶۴۹ دلار عرضه خواهد شد

سه‌شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
شایعه شده که گوشی اختصاصی گوگل با نام پیکسل ایکس و قیمت ۶۴۹ دلار وارد بازار خواهد شد.
تبلیغات

ظاهرا کمپانی گوگل تصمیم گرفته از نام‌های جدیدی برای گوشی‌های هوشمند امسال خود بهره ببرد. با توجه به آنچه تا کنون می‌دانیم، امسال احتمالا دو گوشی اندرویدی جدید به نام پیکسل و پیکسل ایکس‌ال، توسط این شرکت معرفی خواهد شد. شایعه‌ی جدیدی که در مورد این دو محصول منتشر شده حاکی از آن است که قیمت مدل پیکسل‌ ایکس‌ال، ۶۴۹ دلار خواهد بود. در ادامه‌ با زومیت همراه باشید.

رفته رفته به زمان معرفی دو گوشی‌هوشمند جدید اندرویدی گوگل موسوم به پیکسل و پیکسل ایکس‌ال که پیش از این به ترتیب با نام نکسوس سلفیش و نکسوس مارلین شناخته می‌شدند، نزدیک می‌شویم. با توجه به آنچه در شایعه‌های مختلف اعلام شده، انتظار می‌رود تا کمتر از یک ماه دیگر این دو محصول که نسل جایگزین محصولات نکسوس محسوب می‌شوند، توسط گوگل معرفی شوند. هر روز مشخصات جذاب‌تری از این دو گوشی‌هوشمند اعلام می‌شود و به عنوان مثال به تازگی مشخص شده که Pixel و Pixel XL احتمالا اولین گوشی‌های‌هوشمندی خواهند بود که قرار است با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۱ به بازار آمریکا عرضه شوند. همچنین بر اساس شایعه‌ای که اخیرا منتشر شده، حال قیمت پیکسل ایکس‌ال در آمریکا مشخص شده است.

بنا به اعلام دیود رادک از وب‌سایت اندرویدپلیس، گوشی‌هوشمند Google Pixel XL در زمان عرضه با قیمت ۶۴۹ دلار به فروش خواهد رسید. اگرچه هنوز مشخص نیست کدام مدل از این محصول چنین قیمتی خواهد داشت. با این وجود گفته شده که این قیمت برای مدل ۱۲۸ گیگابایتی تعیین شده است. رادک همچنین می‌گوید که گوگل برنامه‌هایی برای تامین هزینه‌های خرید گوشی‌های جدید خود دارد اما هنوز اطلاعات زیادی در مورد این برنامه اعلام نشده است. علاوه بر این تا کنون به قیمت در نظر گرفته شده برای گوشی‌هوشمند گوگل پیکسل نیز اشاره‌ای نشده ولی انتظار می‌رود که این مدل نسبت به مدل ایکس‌ال، ارزان‌تر باشد. این اطلاعات در پستی که دیوید رادک در حساب کاربری توییتر خود منتشر کرده، اعلام شده‌ است. در ادامه توییت یاد شده را می‌خوانیم:

شایعاتی وجود دارد که قیمت پیکسل ایکس‌ال ۶۴۹ دلار اعلام شده اما مشخص نیست که این قیمت برای مدل ۳۲ گیگابایت تعیین شده یا مدل ۱۲۸ گیگابایتی.— David Ruddock (@RDR0b11) September 11, 2016

جهت اطلاع بد نیست به این مورد اشاره کنیم که نسخه‌ی ۳۲ گیگابایتی نکسوس ۶ پی که از نمایشگر ۵.۷ اینچی بهره می‌برد در سال گذشته با قیمت ۴۹۹ دلار در آمریکا به فروش رفت. همچنین قیمت مدل ۶۴ گیگابایتی این محصول ۵۴۹ دلار و مدل ۱۲۸ گیگابایتی آن نیز ۶۴۹ دلار  تعیین شده بود. گوشی‌هوشمند نکسوس ۵ ایکس نیز که نمایشگری ۵.۲ اینچی دارد  با قیمت ۳۷۹ دلار برای مدل ۱۶ گیگابایتی و ۴۲۹ دلار برای مدل ۳۲ گیگابایتی به فروش رسید. با توجه به آنچه در مورد قیمت گوشی‌های هوشمند قبلی گوگل گفتیم، در صورتی که گوگل قیمت مشابهی را برای گوشی‌های امسال خود تعیین کند، چندان تعجب نخواهیم کرد. علاوه بر این بد نیست اشاره کنیم که مدل ۳۲ گیگابایتی آیفون ۷ با قیمت ۶۴۹ دلار، مدل ۱۲۸ گیگابایتی این محصول با قیمت ۷۴۹ دلار و مدل ۲۵۶ گیگابایتی این محصول با قیمت ۸۴۹ دلار به فروش خواهد رسید. همچنین قیمت تعیین شده برای مدل‌های ۳۲ گیگابایتی، ۱۲۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایتی آیفون ۷ پلاس، به ترتیب ۷۶۹ دلار، ۸۶۹ دلار و ۹۶۹ دلار است. فروش مدل ۱۲۸ گیگابایتی گوشی‌هوشمند گوگل پیکسل ایکس‌ال با قیمت ۶۴۹ دلار باعث خواهد شد تا این محصول از نظر قیمت نسبت به آیفون‌های جدید اپل، رقابت نزدیکی داشته باشد. این نرخ با قیمت تعیین شده برای آخرین نکسوس‌های گوگل نیز همخوانی دارد.

شما در مورد قیمت‌ تعیین شده در این شایعه چه فکر می‌کنید؟ آیا حاضر به خرید مدل ۱۲۸ گیگابایتی گوشی‌هوشمند پیکسل ایکس‌ال با قیمت ۶۴۹ دلار هستید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات