دوج میراث الهام بخش را معرفی کرد

شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
دوج مجموعه جدیدی از رنگ‌‏‏‏‏‏هایی خاص را  با عنوان "میراث الهام‏‌بخش" برای محصولات سال ۲۰۱۷ خود در نظر گرفته است.
تبلیغات

رنگ‏‌های در نظر گرفته شده برای محصولات سال ۲۰۱۷ کمپانی به‌نام دوج، نه تنها به خریداران این امکان را می‏‌دهد تا با انتخاب آن‏‌ها ماشین خود را بهتر به رخ سایرین بکشند، بلکه نشان دهنده سیری از گذشته این برند تا کنون است.

در مجموع ۲۴ رنگ جدید که هر کدام داری اسم و طرحی منحصر بفرد است، در دسترس خریداران قرار دارد. در این میان دو رنگ سفید با نام‏های "White Knuckle" و "White Noise"، رنگ قهوه‌‏ای "Bomber Brown"، رنگ نارنجی "Blood Orange"، رنگ مشکی تیره "Pitch Black" و رنگ خاکستری " Destroyer Gray" از زیبایی خاصی برخوردارند.

بر اساس گفته‏‌های آقای تیم کارنسکیس، سرپرست بخش خودروهای سواری کمپانی فیات کرایسلر آمریکای شمالی، "اسامی در نظر گرفته شده برای رنگ‌‏های جدید، خط مشی منسجم دوج را به نمایش می‏‌گذارد و نشان از تلاش برای حفظ رنگ و بوی دوج در همه موارد حتی اسم یک رنگ است. برای دوج اسامی انتخاب شده برای رنگ‏‌های جدید بیش از یک راه برای تبلیغ و جذب مشتری است. در واقع این اسامی با خریداران دوج معنا پیدا می‏‌کنند، هویت، علاقه آن‏ها نسبت به خودرو و عشقی را که نسبت به دوج دارند، به نمایش می‏‌گذارند."

خریداران دوج چلنجر، چارجر، وایپر، دورانگو، جورنی و گرند کاروان مدل سال ۲۰۱۷، شانس انتخاب رنگ‌های ارائه شده را دارند.

تمامی رنگ‏های جدید، در کنار طرح‌های تولید محدودی چون Plum Crazy و Go Mango که به تازگی توسط دوج برای مشتریان خاص باز طراحی شده‏‌اند، در دسترس مشتریان قرار خواهند گرفت. در ادامه از شما را به تماشای رنگ‌های معرفی شده توسط Dodge دعوت می‌کنیم.

دوج
دوج
دوج
دوج
دوج
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات