ریبوت آیفون 7 و آیفون 7 پلاس نیازی به کلید هوم ندارد

دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
همان طور که شرکت اپل در جریان رویداد معرفی آیفون‌های جدید اعلام کرد، کلید فیزیکی هوم در این دستگاه‌ها جای خود را به یک نمونه‌ی خازنی داده است، اما با توجه به تغییر یاد شده، چگونه می‌توان گوشی را به صورت سخت‌افزاری ریبوت یا ریست کرد؟ با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اگرچه آیفون 7 و آیفون 7 پلاس ظاهری مشابه نسل گذشته‌ی خود دارند، اما یکی از تغییراتی که در بخش طراحی آنها صورت گرفته، کلیک‌ناپذیر شدن کلید هوم در این دستگاه‌ها است. اپل این بار تصمیم گرفته است، تا کلید فیزیکی را از گوشی‌های هوشمند خود حذف کرده و به جای آن از یک نمونه‌ی خازنی استفاده کند، با این تفاوت که در زیر کلید یک موتور تپتیکی قرار داده شده تا با فراهم ساختن بازخوردهای ارتعاشی، حس تاچ‌پد بودن این کلید را از میان ببرد.

اما با تغییر صورت گرفته، چگونه می‌توان گوشی را ریبوت یا ریست کرد؟ تا پیش از این برای انجام دادن روند یاد شده، کاربر باید کلید‌های هوم و پاور را به صورت همزمان فشار می‌داد، اما با توجه به اینکه کلیدهای خازنی تنها در صورت روشن بودن دستگاه عمل می‌کنند، به چه طریقی می‌توان آیفون‌های جدید را ریست یا ریبوت کرد؟

شرکت اپل برای انجام این کار ترکیب جدیدی از کلیدها را در نظر گرفته است، که در آن کلید هوم نقشی ندارد. برای ریست کردن گوشی‌های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس، کافی است تا روند زیر را دنبال کنید:

  • کلید پاور/لاک موجود در سمت راست دستگاه را نگه دارید.
  • در همین حین کلید پایین کنترل حجم صدا را نیز که در سمت چپ گوشی قرار دارد، نگه دارید.
  • با نگه داشتن این دو کلید، نمایشگر آیفون 7 و آیفون 7 پلاس در ابتدا تیره شده و سپس لوگوی اپل ظاهر می‌شود.

با طی کردن مراحل بالا، گوشی هوشمند شما به سادگی و با موفقیت ریبوت خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات