تیم کوک تصاویر ثبت شده با آیفون 7 پلاس را به اشتراک گذاشت

دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
هفته‌ی گذشته اپل آیفون‌های جدید خود را طی مراسمی در سن‌فرانسیسکو رونمایی کرد. اپل در آیفون ۷ پلاس از وجود دوربین دوگانه بهره گرفته که شامل یک لنز عریض و یک لنز تله فوتو با وجود دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی است. حال تیم کوک تصاویری را به اشتراک گذاشته شده که با استفاده از آیفون ۷ پلاس ثبت شده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اپل آیفون‌های جدید خود را اواخر هفته‌ی جاری میلادی راهی بازار خواهد کرد. تیم کوک، مدیرعامل اپل در آستانه‌ی عرضه‌ی این گوشی‌های هوشمند به بازار، تصاویری را به اشتراک گذاشته که با استفاده از آیفون ۷ پلاس به ثبت رسیده است. البته این تصاویر توسط خود تیم کوک ثبت شده و دیوید کلوثو، عکاس ورزشی این تصاویر را با استفاده از نسخه‌ی ۵.۵ اینچی آیفون طی بازی تیم فوتبال Titan-Vikings به ثبت رسانده است.

آیفون ۷ پلاس از وجود دوربین دوگانه بهره می‌برد که در آن از دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی استفاده شده است. یکی از این سنسور به لنز عریض ۲۸ میلی‌متری و دیگری به لنز تله فوتوی ۵۶ میلی متری مجهز شده است. تصاویر ثبت شده توسط کلوثو شارپ بوده و رنگ‌ها در آن به خوبی بازسازی شده‌‌اند.

تصاویر ثبت شده با آیفون 7 پلاس

دوربین دوم مجهز به لنز تله فوتو تنها متعلق به آیفون ۷ پلاس بوده و نسخه‌ی ۴.۷ اینچی از وجود یک لنز عریض بهره می‌برد. اپل وعده داده که هر دو گوشی هوشمند عملکرد بهتری را در محیط‌های کم نور خواهند داشت، هرچند در تصاویر کلوثو شانس محک زدن دوربین آیفون ۷ پلاس در محیط کم نور وجود نداشت.

از جمله‌ی قابلیت‌های دیگر آیفون‌های جدید که پس از انتشار رسمی iOS 10 در سایر نسل‌های آیفون نیز قابل استفاده خواهد بود، باید به ثبت تصاویر با فرمت RAW اشاره کرد. با استفاده از این قابلیت می‌توان کنترل بیشتری را روی ویرایش تصاویر داشت.

ابتدای سال جاری میلادی تیم کوک به خاطر تصویری که با آیفون ثبت کرده بود، مورد انتقاد و تمسخر واقع شد، چراکه تصویر ثبت شده با استفاده از آیفون اصلا کیفیت مطلوبی نداشت. کوک بعدها این تصویر تار را حذف کرد تا بیش از این مورد انتقاد و تمسخر کاربران قرار نگیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات