تماشا کنید: تبلیغ جدید سرفیس پرو 4 مایکروسافت و مقایسه مجدد با مک بوک ایر اپل

دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
مقایسه‌ی محصولات فناوری کمپانی‌ها با محصولات رقیب دیگر شرکت‌ها یکی از روش‌های معرفی قابلیت‌های کلیدی چنین دستگاه‌هایی است. مایکروسافت نیز به تازگی تبلیغ تلویزیونی جدیدی را منتشر کرده که در آن به مقایسه‌ی سرفیس پرو ۴ با مک‌بوک‌ایر اپل پرداخته است. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

کمتر از یک هفته‌ی قبل، مایکروسافت یک تبلیغ تلویزیونی جدید برای سرفیس پرو ۴ منتشر کرد که در آن به قابلیت‌ها و امکاناتی از این محصول اشاره شده که نمی‌توان نمونه‌اش را در مک‌بوک‌ایر اپل مشاهده کرد. به عنوان مثال، سرفیس‌پرو ۴ از نمایشگری لمسی بهره می‌برد و این قابلیتی است که در دستگاه مورد اشاره‌ی ساخت اپل به چشم نمی‌خورد. علاوه بر این با کمک قلم سرفیس‌پن، کاربران می‌توانند بر روی صفحه‌نمایش بنویسند و این مورد نیز از جمله ویژگی‌هایی است که کاربران مک‌بوک‌ایر قادر به انجام آن نیستند. علاوه بر این با کمک تایپ‌کاور، تبلت مجهز به ویندوز ۱۰ از صفحه‌کلیدی جداشونده از نوع QWERTY بهره می‌برد و البته که مک‌بوک‌ایر به دلیل اینکه در دسته‌ی لپ‌تا‌پ‌ها جای می‌گیرد از چنین قابلیتی برخوردار نیست. علاوه بر این، تبلت‌ها تقریبا هیچ‌گاه به همراه یک کیبورد دائمی QWERTY عرضه نمی‌شوند.

باید به این نکته اشاره کنیم که تبلت آیپدپرو اپل به نظر رقیب منصفانه‌تری برای سرفیس پرو ۴ خواهد بود. این دستگاه نمایشگری لمسی دارد و امکان استفاده از قلم اپل‌پنسل را دارد. همچنین می‌توان از اسمارت کیبورد به همراه آیپدپرو استفاده کرد. اما از آنجا که سرفیس‌پرو ۴ یک سیستم‌عامل دسکتاپ کامل (ویندوز ۱۰) را اجرا می‌کند، مایکروسافت ترجیح داده آن را با مک‌بوک‌ایر مقایسه کند.

در این مطلب قصد نداریم در مورد این مقایسه قضاوت کنیم و به جای اینکار، ویدیو تبلیغ یاد شده را در ادامه برای شما قرار داد‌ه‌ایم. البته صرفا مشاهده‌ی یک ویدیو نمی‌تواند منجر به قضاوتی صحیح در این مورد شود و تا زمانی که خودتان با این دو دستگاه کار نکنید نمی‌توان با اطمینان در مورد اینکه کدام بهتر از دیگری است نظر داد.

دانلود ویدیو

نظر شما در این مورد چیست؟ شما کدام محصول را می‌پسندید؟ مک‌بوک‌ایر و یا سرفیس پرو ۴؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات