اپلیکیشن های برتر در زمینه آیکون متریال برای اندروید (بخش اول) - زوم اپ

یک‌شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
آیکون‌های متریال دارای طراحی جذاب و منحصر به فردی هستند که می‌توانند روح تازه‌ای به گوشی اندرویدی شما ببخشند. برای آشنایی با بهترین مجموعه آیکون‌های متریال با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

شخصی‌سازی گوشی‌های اندروید یکی از محبوب‌ترین ویژگی‌های این پلت‌فرم به حساب می‌آید که بدون نیاز به دسترسی روت نیز می‌توانید از آن استفاده کنید. تغییر آیکون‌ها یکی از این شخصی‌سازی‌ها است که به کمک آن می‌توانید ظاهر لانچر خود و شکل و شمایل آیکون اجرایی اپلیکیشن‌ها را تغییر دهید تا هر زمان که قصد اجرای آنها را دارید حس و حال جدیدی را تجربه کنید. البته لانچرهای پیش‌فرض گوشی‌های موبایل ممکن است از این ویژگی پشتیبانی نکنند اما اگر از لانچرهای جداگانه‌ای همچون Apex یا Nova استفاده می‌کنید می‌توانید تنها با یک لمس تمام آیکون‌های اپلیکیشن‌های موجود را تغییر دهید. در ادامه شما را با چند مجموعه‌ی جذاب و محبوب از آیکون‌های متریال آشنا خواهیم کرد.

Moonrise Icon Pack

https://cdn01.zoomit.ir/2016/8/df4bf737-9c0d-4687-a87f-f9d25c16e80b.jpg

Moonrise Icon Pack یکی از بهترین مجموعه آیکون‌های رایگان است که نزدیک به ۵۰ هزار دانلود و امتیاز ۴.۶ از ۵ را در پلی‌استور کسب کرده است و مجموعه‌ی بسیار زیبایی از آیکون‌های متریال را در اختیار شما قرار خواهد داد. البته باید توجه داشت که معیار سازندگان این اپلیکیشن برای طراحی آیکون‌ها، برنامه‌ها و بازی‌های موجود در پلی‌استور است و نباید انتظار تغییر آیکون برنامه‌های فارسی را که از مارکت‌های ایرانی دانلود کرده‌اید داشته باشید. برای اپلیکیشن‌های ایرانی و معدود اپلیکیشن‌های خارجی که به صورت خودکار شامل این تغییرات نمی‌شوند، باید به صورت دستی، نزدیک‌ترین آیکون را از لحاظ مفهومی، در بین این مجموعه برای آن‌ها انتخاب کنید. Moonrise Icon Pack دارای بیش از ۵۳۰ آیکون جذاب است که در آپدیت‌های منظم به تعداد آن اضافه نیز خواهد شد. این آیکون‌ها همگی از سایز بسیار مطلوب ۱۹۲ در ۱۹۲ برخوردارند که برای هر صفحه‌نمایشی حتی تبلت‌ها بسیار ایده‌آل و باکیفیت خواهند بود. آن طور که در توضیحات برنامه وعده داده شده است به طور هفتگی ۲۵ آیکون به آرشیو ۵۳۰ تایی آیکون‌های برنامه اضافه خواهد شد.

دانلود از پلی استور

Polycon

https://cdn01.zoomit.ir/2016/9/6aee2ff7-7ca4-47fd-93dd-bd3c478bfd05.jpg

Polycon یکی دیگر از برنامه‌های تغییر آیکون است که بیش از ۷۰۰ آیکون جذاب را در سبک متریال در خود جای داده است. اگر از لانچرهای کاستوم مانند Apex, Nova یا ... استفاده می‌کنید می‌توانید تنها با یک لمس، تمام آیکون‌های گوشی خود را به یکباره تغییر دهید. در صورت تمایل نیز می‌توانید این امر را به صورت دستی انجام داده و اقدام به تغییر نوبتی آیکون‌ هر برنامه کنید. برنامه‌های ایرانی حضوری در این مجموعه آیکون ندارند با این حال اکثر برنامه‌های رایج مانند تلگرام، اینستاگرام و ... دارای آیکون‌های مخصوص به خود هستند. رسم جدید اپلیکیشن‌های مجموعه آیکون نیز در Polycon به کار گرفته شده است و علاوه بر آیکون شاهد والپیپرهای جذاب و متنوعی نیز خواهید بود تا بتوانید در کنار آیکون‌های گوشی، تصویر زمینه را نیز تنوع ببخشید‌. 

دانلود از پلی استور

Siru Icon Pack

https://cdn01.zoomit.ir/2016/5/751697a0-d02e-4ca1-b0fb-57f480c90bd0.jpg

Siru Icon Pack یکی از بهترین گزینه‌های موجود در این زمینه است که با دارا بودن یک ویژگی جالب خود را از دیگر برنامه‌ها متمایز کرده است. اپلیکیشن‌هایی که تاکنون به معرفی آن‌ها پرداختیم همگی مانند Siru Icon Pack دارای تعداد زیادی آیکون بودند اما به دلیل این فراوانی، پیدا کردن آیکون اپلیکیشن مورد نظر به شدت سخت می‌شد و گاهی برای پیدا کردن یک آیکون بخصوص مجبور به مرور ابتدا تا انتهای لیست می‌شویم. اما در Siru Icon Pack که دارای بیش از ۱۸۰ آیکون است تمام موارد به صورت دسته‌بندی شده تنظیم شده‌اند تا بتوانید بر اساس موضوع اپلیکیشنی که به دنبال آیکون آن هستید سریع‌تر نتیجه‌ی دلخواه را پیدا کنید. برای مثال اگر قصد تعویض آیکون بازی‌های خود را داشته باشید می‌توانید به تب Game، و اگر قصد تغییر آیکون اپلیکیشنی که ساخت گوگل است را دارید می‌توانید به تب Google مراجعه کنید. مانند دو تب بالا برای دیگر موضوعات نیز تب‌های مجزا تعبیه شده است تا بنا‌بر نیاز خود بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن به آیکون مورد نظر دسترسی پیدا کنید.

اکثر آیکون‌های موجود در Siru Icon Pack دارای حالت‌ها و رنگ‌های مختلفی نیز هستند تا بتوانید هرکدام را که بیشتر مورد پسندتان بود به عنوان آیکون جدید برنامه یا بازی‌ها انتخاب کنید. نکته‌ی بسیار جالبی هم که در Siru Icon Pack وجود دارد امکان درخواست آیکون از سازندگان برنامه است. توسط این بخش شما می‌توانید با ذکر نام اپلیکیشن مورد نظر درخواست خود را برای توسعه‌دهندگان برنامه ارسال کنید تا در نسخه‌های بعدی، اقدام به اضافه کردن آن‌ها کنند. در کنار آیکون‌ها والپیپر‌های مختلف و زیبایی نیز در برنامه وجود دارد تا علاوه بر محیط لانچر خود، تصویر زمینه را نیز تغییر داده و گوشی خود را به طور گسترده‌تری تنوع بخشید.

دانلود از پلی استور

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات