پدر فلیپه ماسا: او می‌ تواند فصل 2017 در فرمول E یا DTM مسابقه دهد

دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پدر فلیپه ماسا، راننده‌ای که از مسابقات فرمول یک کناره‌گیری کرده می‌گوید ممکن است پسرش در فصل ۲۰۱۷ در رده‌ی دیگری مسابقه دهد. در ادامه برای اطلاع از جزئیات این خبر همراه زومیت باشید.
تبلیغات

بر اساس گزارشات Autoweek، در آخرین هفته‌ی گرندپری ایتالیا در مونزا، فلیپه ماسا اظهار کرد که او در پایان فصل ۲۰۱۶ از مسابقات فرمول یک کناره‌گیری می‌کند اما طبق گفته‌های پدرش آقای لوئیس آنتونیو، هنوز شرکت در مسابقات جهانی استقامت، DTM یا فرمول E از جمله گزینه‌های روی میز هستند.

 آقای آنتونیو حین مصاحبه با رسانه‌ی برزیلی Sportv گفت:

فلیپه می‌تواند در جایی دیگر مسابقه دهد چون او عاشق مسابقه دادن است. بدون شک در رده‌ای عالی با شانس قهرمان شدن مسابقه می‌دهد. گزینه‌هایی از جمله مسابقات WEC ،DTM و فرمول E برای او وجود دارد. او هنوز تصمیم قطعی نگرفته است اما انتخابش خارج از این سه نوع مسابقه نخواهد بود.

 اگر فلیپه ماسا به هر کدام از این سه نوع مسابقه وارد شود، مطمئنا نفر اولی که این کار را می‌کند، نخواهد بود. برای مثال Paul di Resta بعد از اینکه نتوانست یک قرارداد بلند مدت در فرمول یک داشته باشد، در DTM مسابقه داد. Mark Webber نیز بعد از اینکه از مسابقات فرمول یک کناره‌گیری کرد، وارد مسابقات WEC شد و حتی مقام قهرمانی نیز در آن کسب کرد.

در حال حاضر مسابقات فرمول E پر از رانندگان سابق مسابقات فرمول یک مانند Jaime Alguersuari، Sebastien Buemi، Karun Chandok و Lucas di Grassi است.

فلیپه ماسا
فلیپه ماسا
فلیپه ماسا
فلیپه ماسا
فلیپه ماسا
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات