فولکس واگن قصد ورود به بازار کامیون آمریکا را دارد

دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
شرکت خودروسازی فولکس‌واگن قصد خرید سهام نویستر آمریکا را دارد تا از این راه بتواند بخشی از بازار فروش کامیون در آمریکا را در دست بگیرد.
تبلیغات

کمپانی فولکس‌واگن مشتاق ورود به بازار خودروهای سنگین آمریکا است و برای این که بتواند به این هدف دست یابد به یک شریک تجاری نیاز دارد. در ادامه‌ی خبر با زومیت همراه شوید.

فولکس‌واگن اعلام کرد که برای تحقق پذیرفتن این موضوع قصد دارد ۱۶.۶ درصد از سهام کمپانی نویستر به ارزش ۲۵۶ میلیون دلار را خریداری کند. کمپانی نویستر در ساخت کامیون و اتوبوس فعالیت می‌کند. هردو کمپانی امیدوار هستند با انجام این کار و به اشتراک‌گذاری تکنولوژی در زمینه‌ی خودروهای سنگین و عرضه‌ی محصولات جدید به بازار آمریکا، علاوه‌بر حفظ سرمایه، به افزایش چشمگیر آن نیز دست پیدا کنند.

کمپانی‌های مان و اسکانیا نیز تا پیش از این توانسته‌اند در بازار کامیون اروپا به خوبی بدرخشند وسود خوبی کسب کنند ولی با این حال نمی‌توان از بازار آمریکا چشم پوشی کرد. وارد شدن به بازار آمریکا چندان ساده به نظر نمی‌رسد برای این منظور شرکت فولکس‌واگن به دنبال شریک برای سهولت در این امر است. نویستر نیز امیدوار است که با ورود تکنولوژی‌هایی از فولکس‌واگن بتواند فروش محصولاتش در بازار آمریکا را افزایش دهد.

فولکس واگن

متیوس گروندلر مدیر اجرایی بخش‌های کامیون و اتوبوس فولکس‌واگن در مصاحبه‌ای به این موضوع اشاره کرده است که همکاری دو شرکت در زمینه‌ی فنی ماشین‌ها نیز گسترده خواهد بود. نویستر قادر به دست‌یابی به سود بالایی از طریق ارائه‌ی سیستم انتقال قدرت خواهد بود و این استراتژی نویستر به ما کمک می‌کند که از پلتفرم این خودروساز در محصول مشترکمان بهره‌مند شویم.

به عنوان اجرایی شدن بخشی از این معامله، قسمت خودروهای سنگین فولکس‌واگن درصدد است که دو کرسی از هیئت مدیره را در شرکت نویستر از‌آن خود کند. شروع همکاری رسمی این دو شرکت از اواخر سال ۲۰۱۶ یا اوایل ۲۰۱۷ آغاز خواهد شد.

بخش خودروهای سنگین فولکس‌واگن تا پیش از اینکه رسوایی تقلب در میزان حقیقی آلایندگی آشکار شود در فکر بدست آوردن بخش عظیمی از بازار خودروهای سنگین در سطح جهانی بود. با ورود این خودروساز به بازار کامیون آمریکا، این کمپانی ادعا می‌کند که قصد دارد با به کارگیری تکنولوژی و فناوری‌های جدید بتواند علاوه بر سود خوب به تعداد مشتریان خود نیز بیافزاید.

این خودروساز امیدوار است تا سال ۲۰۲۵ بتواند سود مورد نظر از طریق فروش خودروهای سنگین را کسب کند.

به گفته‌ی تروی کلارک، مدیر کمپانی نویستر، پس از مدت کوتاهی که همکاری بین دو شرکت آغاز شود شاهد افزایش سوددهی در سطح فروش جهانی خواهیم بود. و در همکاری بلند مدتی که خواهیم داشت می‌توانیم با تکنولوژی‌های جدیدی که با همکاری فولکس‌واگن بر روی خودروها عرضه خواهیم کرد، مشتریان هردو شرکت را راضی نگاه داریم. 

کلارک در ادامه افزود که این همکاری باعث افزایش سرمایه‌ی اندک نویستر می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات