ایفا 2016: سامسونگ یخچال Family Hub را برای عرضه در اروپا معرفی کرد

پنج‌شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ در نمایشگاه CES امسال از نسل جدید یخچال‌های Family Hub خود که مجهز به صفحه‌نمایش ۲۱.۵ اینچی تاچ هستند رونمایی کرد. غول کره‌ای در ایفا ۲۰۱۶ نیز با خبر خوبی برای کاربران اروپایی شرکت کرد و اعلام کرده که این یخچال‌ها را برای عرضه در اروپا نیز آماده می‌کند. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

سامسونگ در نمایشگاه CES 2016 از نسل جدید یخچال‌های خود با نام Family Hub رونمایی کرد. این یخچال‌ها یک ویژگی خاص دارند و آن مجهز بودن به صفحه‌نمایش ۲۱.۵ اینچی تاچ است. این یخچال چند ماه پیش به صورت رسمی با قیمت ۵۶۰۰ دلار در ایالات متحده‌ی آمریکا عرضه شد. سامسونگ در ایفا ۲۰۱۶ برلین نیز اعلام کرد که Family Hub  را برای عرضه در اروپا آماده می‌کند.

صفحه‌نمایش ۲۱.۵ اینچی HD این یخچال، کارایی‌هایی بسیار بیشتر از یک یخچال معمولی را در اختیار کاربر می‌گذارد. این صفحه‌نمایش می‌تواند به عنوان یک صفحه‌ی یادداشت استفاده شود تا افراد خانواده یادداشت‌ها، پیام‌ها، تقویم و حتی نقاشی‌های خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. علاوه بر آن، افراد خانواده می‌توانند محتوای مورد نظر را به صورت مستقیم یا بی‌سیم از گوشی تلفن همراه یا تبلت خود به این صفحه‌نمایش ارسال کنند. اپلیکیشن‌های خرید آنلاین نیز در این یخچال گنجانده شده که می‌توان مایحتاج خانواده را به صورت مستقیم از آنها تامین کرد.

سامسونگ برای فعال کردن پلتفرم خرید آنلاین در این یخچال، با فروشگاه‌های زنجیره‌ای آنلاین در اروپا مانند Eataly، Supermercato24 و coop@home همکاری خواهد کرد. اپلیکیشن آموزش آشپزی Club des Chefs نیز در این یخچال گنجانده شده است. این اپلیکیشن دستور غذایی و راهنماهای آشپزی را از بهترین آشپزهای اروپا به صورت متن و ویدیو به کاربران عرضه می‌کند.

سامسونگ در مورد قیمت و تاریخ عرضه‌ی رسمی یخچال Family Hub در اروپا خبری منتشر نکرده است. اما با توجه به قیمت این یخچال هوشمند در آمریکا و قابلیت‌های فوق‌العاده‌ی آن، به طور قطع نمی‌توان انتظار قیمتی پایین از این محصول داشت.

family hub
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات