سامسونگ روزانه ۳۰ میلیون یورو خرج فعالیت های تحقیق وتوسعه می کند

پنج‌شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ روز گذشته ساعت هوشمند گیر اس 3 را در نمایشگاه IFA 2016 معرفی کرد. در حاشیه‌ی این رویداد سامسونگ اطلاعات جالبی در مورد فعالیت‌های تحقیقاتی خود اعلام کرده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

در سال‌های اخیر سامسونگ به خاطر سری گوشی‌های گلکسی و ساعت‌های هوشمند شناخته می‌شود. اما در حقیقت کسب‌و‌کار این غول کره‌ای حوزه‌های مختلفی را در بر می‌گیرد. صفحه‌های نمایش خانگی و صنعتی، لوازم الکترونیکی منزل مثل ماشین لباس‌شویی، ماشین ظرف‌شویی و یخچال از جمله تولیدات سامسونگ به شمار می‌روند.

سامسونگ در اولین روز از نمایشگاه IFA 2016 نسل سوم از ساعت هوشمند خود را معرفی کرد. در کنار این رویداد مسئولین این کمپانی میزبان سوالات خبرنگاران بودند. سامسونگ برای اینکه بتواند به عنوان پیشروی بازار حرکت کند و همواره چند قدم از دیگر رقبای خود جلوتر باشد روزانه نزدیک به ۳۰ میلیون یورو در مراکز تحقیق و توسعه‌ی خود در سراسر دنیا خرج می‌کند. این میزان از سرمایه‌گذاری بر روی تحقیقات در بین شرکت‌های دیگر به نظر فوق‌العاده می‌رسد.

در همین حال سامسونگ آمار جالب دیگری هم منتشر کرد. از بین هر ۱۰ خانواده‌ی اروپایی ۷ خانواده یک یا بیشتر از یک گوشی‌ هوشمند سامسونگ دارند. همچنین در جریان المپیک ریو ۲۰۱۶ یا جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۶ یک خانواده از بین ۳ خانواده‌ی اروپایی مسابقات را از طریق تلویزیون‌های سامسونگ مشاهده کرده‌اند.

در حالیکه بازار لوازم خانوادگی به نظر اشباع شده و با سرعت کمی در حال رشد بوده، سامسونگ ۵ برابر سرعت متوسط بازار رشد کرده است.

به هر حال سامسونگ که روزگاری به تقلید از برندهای دیگر متهم می‌شد، حالا با سرمایه‌گذاری زیاد بر روی بخش تحقیقات نوآوری‌های زیادی را به بازار مصرف‌کنندگان معرفی کرده است. گوشی‌هایی مثل نوت 7 با نمایشگر خمیده و سرعت بالا یکی از همین نوآوری‌ها به حساب می‌آید.  

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات