گوشی TCL 598 با دو دوربین جلو و دو دوربین پشتی تاییدیه TENAA را دریافت کرد

پنج‌شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
در حالی که رفته رفته استفاده از دو دوربین در پشت گوشی‌های هوشمند به امری مرسوم تبدیل می‌شود، کمپانی چینی TCL قصد دارد گوشی هوشمند جدیدی معرفی کند که علاوه بر دوربین دوگانه در پشت دستگاه، از دو دوربین جلو بهره می‌برد. این گوشی توانسته تاییدیه TENAA را دریافت کند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

تی‌سی‌ال نام بزرگی در صنعت گوشی‌های هوشمند نیست و تقریبا بیشتر محصولاتی که معرفی کرده فراتر از یک دستگاه معمولی نبوده‌اند. اما به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد در تازه‌ترین تصمیم خود گامی بلند بردارد. گفته می‌شود گوشی TCL 598 تازه‌ترین محصول این برند است که توانسته تاییدیه تنا را دریافت کند. نکته‌ی جالب درباره‌ی این گوشی بهره‌گیری از دو دوربین جلو و دو دوربین در پشت دستگاه است. به نظر می‌رسد این محصول گوشی وی 10 ال‌جی را سرلوحه‌ی خود قرار داده است.

در نگاه اول طراحی ظاهری گوشی جدید تی‌سی‌ال شباهت زیادی با جی 4 ال‌جی دارد. با این وجود تی‌سی‌ال 598 دارای بدنه‌ی فلزی است. دو دوربین همراه با حسگر اثر انگشت در پشت دستگاه تعبیه شده است. تی‌سی‌ال 598 به یک پردازنده‌ی 10 هسته‌ای هلیو ایکس 20 مدیاتک با فرکانس کاری ۲.۳ گیگاهرتز، ۴ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با امکان افزایش تا ۱۲۸ گیگابایت از طریق کارت حافظه‌ی خارجی، نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی، دوربین ۵ و ۸ مگاپیکسل در جلوی دستگاه، دو دوربین ۱۳ مگاپیکسل در پشت گوشی و باتری ۳۰۳۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. ضخامت این گوشی ۸.۷ میلی‌متر و وزن آن ۱۵۷ گرم است.

علاوه بر طراحی قابل توجه، مشخصات فنی این گوشی نیز بسیار خوب به نظر می‌رسد و بهره‌گیری از دوریبن دوگانه در جلو و پشت دستگاه باعث شده تا TCL 598 به محصولی جذاب تبدیل شود. با توجه به اینکه این گوشی توانسته تاییدیه TENAA را دریافت کند، باید در آینده‌ی نزدیک منتظر معرفی و عرضه‌ی آن باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات