ام اس آی کارت گرافیک اورکلاک شده RX 460 را عرضه کرد

چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
MSI کارت گرافیک اورکلاک شده Radeon RX 460 را عرضه کرد. این کارت گرافیک تنها به یک فن مجهز بوده و همچنین از ۲ گیگابایت حافظه GDDR5 بهره می‌برد. همراه با زومیت باشید.
تبلیغات

در صورتی که علاقمند به اخبار سخت‌افزار کامپیوتر باشید می‌دانید که AMD به تازگی کارت گرافیک RX 460 را عرضه کرده و همچنین شرکای این کمپانی نیز مانند ایسوس، گیگابایت، سافایر، پاورکالر و XFX اعلام کرده‌اند که قصد دارند نسخه‌ای از این پردازنده قدرتمند گرافیکی را ساخته و عرضه کنند.

هرچند موضوعی که جالب به نظر می‌رسد این است که ام‌اس‌آی با وجود اینکه یک نسخه از این کارت گرافیک را ساخته، اما بی‌سر و صدا آن را عرضه کرده و قصدی برای رونمایی از محصول جدید خود نداشته است.

البته از قبل انتظار می‌رفت که ام‌اس‌آی نسخه‌ای از کارت گرافیک RX 460 را بسازد. این کمپانی برای مدت طولانی است که به عنوان شریک تجاری ای‌ام‌دی محسوب شده و معمولا هر بار چندین نسخه مختلف از جدیدترین پردازنده‌های گرافیکی این کمپانی را تولید و روانه‌ی بازار می‌کند.

هرچند در مورد کارت گرافیک RX 460 گویا اوضاع متفاوت است و MSI قصد انتشار بیانیه مطبوعاتی را نداشته و تنها به قرار دادن مشخصات کارت گرافیک RX 460 در وب‌سایت رسمی خود اکتفا کرده است.

طبق اطلاعاتی که در سایت رسمی MSI قرار گرفته کارت گرافیک RX 460 اورکلاک شده و همچنین مجهز به تنها یک فن خنک‌کننده است. آنچه AMD برای کارت گرافیک جدیدش در نظر گرفته بود سرعت کلاک ۱۲۰۰ مگاهرتزی بوده که MSI این سرعت کلاک را به ۱۲۱۰ مگاهرتز رسانده است.

میزان حافظه نیز در کارت گرافیک RX 460 دست نخورده باقی مانده و از ۲ گیگابایت حافظه با سرعت حافظه‌ ۷۰۰۰ مگاهرتزی بهره خواهد برد. هنوز مطمئن نیستیم که آیا نسخه ۴ گیگابایتی این کارت گرافیک عرضه خواهد شد یا خیر ولی در حال حاضر تنها نسخه ۲ گیگابایتی در سایت ام‌اس‌ای ثبت شده است.

با این وجود مسئولین MSI اعلام کرده‌اند که یک مدل دیگر از کارت گرافیک RX 460 عرضه خواهد شد که به نظر می‌رسد این نسخه در واقع مدل گیمینگ این کارت گرافیک بوده و احتمال می‌رود از ۴ گیگابایت رم بهره ببرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات