بازی موبایل Throw2Rio؛ پرتاب نیزه در المپیک مجازی

سه‌شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
Throw۲Rio یک بازی جذاب و ورزشی در رشته‌ی پرتاب نیزه است که به مناسبت مسابقات المپیک برای گوشی‌های اندروید و آی‌او‌اس منتشر شده است. با زومیت همراه باشید تا با این بازی سرگرم‌کننده بیشتر آشنا شوید.
تبلیغات

المپیک ریو یکی از مهم‌ترین رویدادهای سال ۲۰۱۶ میلادی به حساب می‌آید که به رسم هر دوره ورزشکاران گرد هم می‌آیند و در رشته‌های مختلف به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. مانند دوره‌های پیشین در این دوره نیز ورزشکاران ایرانی حضور پررنگی دارند که ما نیز مانند دیگر مردم ایران آرزوی موفقیت و افتخارآفرینی این عزیزان را در این مسابقات جهانی داریم. با شروع المپیک ریو بازار بازی‌های موبایلی و رایانه‌ای نیز داغ شده است و در این روزها شاهد ده‌ها بازی مختلف در رشته‌های مختلف ورزشی هستیم که هر کدام با هدف قرار دادن یکی از رشته‌های ورزشی در المپیک ریو، بازی‌های ساده و حتی حرفه‌ای مختلفی را روانه‌ی بازار کرده‌اند. سازندگان بازی بسیار محبوب Timberman نیز بی‌کار ننشسته‌اند و دست به ساخت یک بازی جذاب در زمینه‌ی بازی‌های المپیک زده‌اند که نتیجه‌ی آن بازی به شدت جذاب و وابسته کننده‌ی Throw۲Rio است. 

Throw۲Rio یکی از بازی‌هایی است که این روزها به مناسبت المپیک ریو منتشر شده است و به رشته‌ی پرتاب نیزه می‌پردازد. در این بازی که از گرافیک بسیار ساده اما جذابی برخوردار است شما در نقش ورزشکاری هستید که باید به او در پرتاب نیزه کمک کنید. تمامی کارها توسط هوش مصنوعی بازی انجام می‌شود و تنها وظیفه‌ی شما تعیین قدرت و زاویه‌ی پرتاب است. گرافیک و حتی گیم پلی بازی شاید در ابتدا ساده و نه چندان جذاب به نظر برسد اما احتمالا شما نیز مانند ما بعد از تجربه‌ی کوتاهی که در انجام بازی داشته باشید طرفدار بی‌چون و چرای آن خواهید شد و می‌توانید ساعت‌ها و حتی روزها با این بازی مشغول باشید. صداگذاری بازی نیز با وجود آنکه مانند گرافیک در سطح ساده‌ای قرار دارد اما حس خوبی را به کاربر القا می‌کند و از همین جهت می‌توان به آن نمره‌ی قابل قبول داد. رده بندی سنی این بازی نیز +۳ سال است و می‌توانید با خیالی آسوده آن را در اختیار کودکان خود نیز قرار دهید تا با محیط رنگارنگ بازی ساعات خوشی را برای آن‌ها رقم بزنید. این بازی با حجم ۱۳ مگابایت در اندروید و ۴۰ مگابایت در آی‌او‌اس منتشر شده است و برای اجرا به نسخه‌ی حداقل ۴.۱ اندروید و ۵ آی‌او‌اس نیاز خواهد داشت. برای دانلود بازی اندرویدی و دانلود نسخه آیفون Throw2Rio روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود بازی

پلی‌استور اپ‌استور

برای دانلود بازی های جدید اندروید، آیفون یا ویندوزموبایل به بخش بازی زومیت مراجعه کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات