جهانگرد: وزارت ارتباطات در دولت قبل به سمت اضمحلال رفته بود

سه‌شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه وزارت ارتباطات در دولت قبل به سمت اضمحلال رفته بود اعلام کرد که هم اکنون نقش وززارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در عرصه‌های مختلف پر رنگ شده است. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

نصرالله جهانگرد معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات گفت: «در دولت قبل وزارت ارتباطات به سمت اضمحلال رفته بود. هر چه از حضور دولت یازدهم گذشت نقش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در فرهنگ، علم، اقتصاد و دیگر حوزه‌ها بسیار پر رنگ شده است.»

معاون وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات افزود: «در سازمان فناوری اطلاعات به دلیل نبود هدف و وجود کارهای اجرایی در دولت قبلی، بی‌نظمی وجود داشت و ما مجبور به تعیین وظایف و هدف‌ها شدیم. اجرای برخی پروژه‌ها به عهده ما نیست و ما فقط سیاست‌گذاری می کنیم و اجرا به عهده زیرساخت و شرکت‌های دیگر باشد. مراکز داده نمونه‌ای از این پروژه‌ها است که در هفته‌های آینده شروع به کار خواهد کرد.»

رئیس سازمان فناوری اطلاعات اعلام کرد: «با راه اندازی نسل سوم و چهارم خدمات تلفن همراه، بخش مرکز داده در کشور خوب جا افتاده است. شبکه‌ی ملی اطلاعت تا اینجای کار خوب طراحی شده و بیشتر بخش‌هایش اجرایی شده است. زیرساخت و fcpها بسیار خوب همگام و هماهنگ شده‌اند و کارهای نهایی انجام می‌شود تا بتوانیم در هفته‌ی دولت به صورت رسمی این شبکه را افتتاح کنیم.»

جهانگرد افزود: «در دولت الکترونیک نیز سامانه راه‌اندازی شده و باید خدمات مختلف به آن اضافه شود. امیدواریم بتوانیم در سال پیش رو کیفیت و کمیت خدمات اجرا شده در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات را به صورت بهتری در جامعه ارائه دهیم.»

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات