گوشی های موتورولا و لنوو با گارانتی هماتلکام شهریور ماه وارد ایران می شوند

دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت هماتلکام امروز در مراسمی اعلام کرد به عنوان نمایندگی رسمی گوشی‌های هوشمند لنوو و موتورولا را از شهریور ماه امسال وارد بازار ایران خواهد کرد. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

هماتلکام امروز طی مراسمی خود را به عنوان نمایندگی رسمی واردکننده گوشی‌های هوشمند لنوو و موتورولا معرفی کرد. علی فرد شاهین مدیرعامل هما تلکام در این مراسم گفت: «در ایران روزانه ۳۲ هزار موبایل خریداری می‌شود. بیش از ۹۰درصد کالاها قاچاق هست که امیدواریم با طرح رجیستری این قاچاق رفع شود.»

مدیرعامل هماتلکام ادامه داد: «ما با دارا بودن دفاتر امارات، چین و اروپا وارد مذاکره با برند لنوو مذاکره کردیم. توانستیم با دفتر اصلی لنوو همکاری کنیم و نمایندگی لنوو و موتورولا را از این شرکت بگیریم. اکثر شرکت‌های موجود در بازار برای گارانتی بازرگانی هستند و ما تنها شرکت فناوری اطلاعات هستیم که وارد این کار شدیم.»

علی فرد شاهین افزود: «هدف ما وارد کردن اسمارت فون‌ها پرچمدار و رده میانی است و می خواهیم که گوشی را با واسطه‌ی کمتر و قیمت‌های کم به بازار و مشتریان نهایی بدهیم.»

مدیرعامل هماتلکام افزود: «ما محصولات moto z را در آخر شهریور یا اوایل مهر به بازار ایران می‌آوریم. محصولات zuk شرکت لنوو نیز در هفته‌های ابتدایی شهریور وارد ایران می‌آید. تمام کالاهایی که ما می‌آوریم از گمرک و به صورت قانونی است.»

به گفته‌ی شاهین، مشکل آپدیت محصولات برطرف شده است و خصوصیت moto maker را در آینده برای ایران خواهیم داشت.

موتورولا در  ایران

پروانه طاهری معاونت فروش و بازاریابی هماتلکام در این مراسم گفت: «تنها نماینده رسمی موتورولا هستیم و محصولات لنوو را نیز به عنوان نماینده رسمی وارد می‌کنیم. تنوع و کیفیت محصولات موتورولا را حفظ کرده و با حساسیت زیاد وارد بازار می‌کنیم.»

طاهری اضافه کرد: «قیمت‌گذاری مناسب یکی از اهداف اصلی ما بعد از حفظ کیفیت است. سعی داریم به کاربران نهایی نزدیک شده و با توزیع مناسب محصولات‌مان را به مردم بدهیم.»

معاونت فروش و بازاریابی هماتلکام اشاره کرد: «فروشگاه‌های اینترنتی دیجی‌کالا، بامیلو و گوشی‌شاپ محصولات ما را به فروش می‌رسانند و در آینده شرکت اقدام به راه اندازی باشگاه مشتریان و فروشگاه آنلاین خواهد کرد.»

بنا به گفته مسئولین هماتلکام، گوشی zuk z1 ده ماه است وارد ایران شده است و بزودی zuk z2 نیز به بازار عرضه می‌شود. همچنین شش گوشی Moto G 4g، Moto x، Moto X Pro ،Moto x style، Moto x force و lenovo vibe x3 به همراه دو ساعت moto 360 و moto 360 sport توسط هماتلکام وارد بازار شده است.

گوشی‌های zuk z2 pro، moto z ،moto g4 و moto g4 plus شهریورماه امسال توسط هماتلکام وارد بازار می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات