اپل استور محصولاتش را بنا به تاریخچه خرید شما پیشنهاد می‌ دهد

دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اپل استور در بروزرسانی آخر خود به ویژگی‌های جدیدی مجهز شده است. این ویژگی‌ها امکان خریدی راحت‌تر بنا به علاقه‌مندی‌ها یا براساس محصولات اپلِ شما را فراهم می‌کنند. برای آگاهی کامل از این ویژگی‌ها با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اپل استور در تاریخ ۴ آگوست یک بروزرسانی مهم داشته و برساس آن ویژگی‌هایی جدید و قدرتمند به این فروشگاه اضافه شده است.  از این پس این فروشگاه بنا به محصولاتی که قبلا از اپل خریداری کرده‌اید، محصولات خود را به شما معرفی می‌کند. به عنوان مثال، اگر اخیرا یک دستگاه‌ آی‌پد خریده‌اید و برنامه از این موضوع مطلع شود، ممکن است که به شما توصیه خرید صفحه کلید هوشمند را کند. یا اگر به تازگی یک تلفن همراه آ‌‌یفون ۶ اس خریده‌اید، برنامه قاب‌هایی متناسب با این مدل آیفون به شما معرفی می‌کند. این پیشنهاد‌ها را می‌توانید با پایین آمدن در قسمت جستجوی اپل استور (Discover) بیابید.

اگر به این قابلیت علاقه ندارید، می‌توانید این ویژگی را غیرفعال کنید. اپل قابلیت‌های دیگری هم در نسخه ۴.۰ اپل ستور ارائه داده است. شما خیلی راحت‌تر می‌توانید از برنامه‌ها وکارگاه‌‌های آموزشی که در فروشگاه‌های اپل منطقه شما برگزار می‌شود، آگاه شوید. یا اینکه به شما اطلاع می‌دهد محصولی که سفارش داده‌اید، به فروشگاه محصولات اپل منطقه شما رسیده است و می‌توانید برای دریافت آن به فروشگاه مراجعه کنید.

apple store

وقتی که در حال بازدید از فروشگاه اپل هستید، می‌توانید یک محصول را اسکن کرده و از طریق نسخه جدید اپل استور، اطلاعاتِ کاملی را در‌باره آن محصول به دست آورید. و اگر در حال قدم زدن در یک فروشگاه محصولات اپل قدیمی هستید، Apple store به شما اجازه می‌دهد که ببینید آیا در آن مکان موردی از محصولاتی که قبلا در برنامه به عنوان موارد مورد علاقه ثبت کرده اید، باقی مانده است یا خیر. ( البته این ویژگی‌ها به دلیل این‌که فروشگاه رسمیِ اپل در ایران وجود ندارد، فعلا برای ما کاربردی ندارد.)

به نظر می‌رسد که هدف این شرکت، با این ویژگی‌های جدید موجود در اپل استور، جذب شما برای خرج کردن پول بیشتر برای لوازم مربوط به دستگاه‌های اپل است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات