آمازون با اجاره ۴۰ هواپیما به صنعت حمل و نقل هوایی وارد می شود

یک‌شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
پیش‌تر در زومیت خواندید که جف بزوس سودای ورود به صنعت حمل و نقل هوایی را در سر می‌پروراند و در نظر دارد تا با اجاره‌ی هواپیماهای باری یا همان Cargo، بسته‌هایش را بصورت مستقل از شرکت‌های حمل و نقل، ارسال کند. حال آمازون اولین هواپیمای باری با لوگوی خود را رونمایی کرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

پس از انتشار اخبار در ماه‌های اخیر در مورد ورود آمازون به حوزه‌ی حمل و نقل هوایی، حال شاهد رونمایی از اولین هواپیمای این کمپانی هستیم که لوگوی آمازون را روی خود می‌بیند. آمازون در نظر دارد تا با ورود به این حوزه، علاوه بر استقلال و حمل بسته‌های خود که نتیجه‌ای جز کاهش هزینه‌ها و برنامه‌ریزی بهتر را ندارد، سرویس حمل و نقل خود را به سایرین نیز ارائه کند.

آمازون با برگزاری نشست خبری، اولین هواپیمای خود را که یک فروند بوئینگ ۷۶۷ است، رونمایی کرد. این هواپیما که متعلق به شریک آمازون، اطلس ایر است، با رنگ آمیزی جدید و لوگوی این کمپانی به کار خود ادامه می‌دهد. آمازون اعلام کرده که بیش از ۴۰ هواپیما را اجاره می‌کند که ۱۱ فروند از مجموعه ناوگان آمازون به جابجایی بسته‌های این کمپانی مشغول خواهند شد.

براساس اطلاعات ارائه شده آمازون وان در جریان برگزاری نمایشگاه هوایی سالانه‌ی Seafair Air Show که در سیاتل برگزار می‌شود، رسما کار خود را آغاز خواهد کرد. آمازون تا پیش از بهره‌گیری از ناوگان هوایی خود، برای ارسال بسته‌هایش به کمپانی‌های دیگری نظیر FedEx و UPS‌ وابسته بود.

هواپیمای Amazon Prime

همانطور که در تصویر نیز مشاهده می‌کنید، لوگوی ثبت شده روی هواپیما Prime Air است که نام سرویسی است که آمازون در آینده با استفاده از پهپادها به انتقال بسته‌ها با استفاده از آن خواهد پرداخت.

آمازون را باید یکی از کمپانی‌های پیشرو در زمینه‌ی ارائه‌ی سرویس‌های نوین خواند. این کمپانی با انتشار آخرین گزارش مالی خود نشان داد که سرمایه‌گذاری‌هایش بسیار موفق بوده است، چرا که آمار ثبت شده توسط این کمپانی دربهار ۲۰۱۶ بسیار بالاتر از پیش بینی کارشناسان وال‌استریت بود.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات