تماشا کنید: LastPass از تایید هویت تک ضربه‌ای رونمایی کرد

دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اگر از کاربران نرم‌افزار تایید هویت لَست‌پَس (LastPass Authenticator) باشید، قطعا از بروزرسانی مداوم آن آگاهی دارید. این نرم‌افزار به تازگی بروزرسانی شده و از قابلیتی به نام تایید هویت یک ضربه‌ای بهره‌مند است. همراه زومیت باشید تا جزئیات این بروزرسانی را تشریح کنیم.
تبلیغات

نرم‌افزار تصدیق هویت لَست‌پَس (LastPass Authenticator) به طور مداوم بروزرسانی می‌شود. نسخه‌ی جدید این نرم‌افزار دارای قابلیتی است که بیش‌تر کاربران در انتظار آن بودند. این نرم‌افزار خاص به دلیل کاربردهای امنیتی و مربوط به حریم خصوصی کاربران، نسبت به دیگر نرم‌افزارهای عادی دارای بازه‌ی بهبودسازی و بروزرسانی کوتاه‌تری است. بنابراین افرادی که نگران هک شدن یا از کار افتادن حساب‌های کاربری خود هستند، می‌توانند به دور از هرگونه نگرانی، ورود به حساب کاربری خود را در وب‌سایت‌ها یا خدمات آنلاین دیگر تایید کنند.

بیش‌تر کاربران، حساب‌های کاربری چندگانه‌ای برای اهداف مختلف دارند که به خاطر آوردن همه‌ی آن‌ها چالش بسیار سختی محسوب می‌شود. خوشبختانه، نرم‌افزار LastPass Authenticator با دسترسی به اطلاعات حساب‌های کاربری موجود در سرویس LastPass، به راحتی و در یک مرحله اقدام به تایید هویت کاربران در حساب کاربری می‌کند. در این حالت و تقریبا مشابه با راهکار تایید هویت دو عاملی بدون کد گوگل (Google Prompt)، با یک حرکت می‌توانید به حساب کاربری خود در وب‌سایت‌ها و نرم‌افزارهای مختلف دسترسی داشته باشید. این نرم‌افزار مبتنی‌بر اینترنت عمل می‌کند.

نرم‌افزار تایید هویت لست‌پس به دلیل افزودن لایه‌ی تصدیق هویت جدید، امنیت کاربران را تضمین می‌کند. این نرم‌افزار صرفا با ارائه‌ی اعلانیه و انجام یک لمس، دسترسی کاملی را به حساب کاربری افراد ممکن می‌کند. با این اوصاف، کاربران بی‌نیاز از به خاطر سپردن رمز عبور یا کدهای پیچیده به منظور موافقت برای ورود به حساب کاربری خواهند شد.

برای بهره‌مندی از این راهکار ساده، باید نرم‌افزار LastPass Authenticator را در گوشی هوشمند و نرم‌افزار مدیریت رمز عبور LastPass را هم در مرورگر وب خود نصب کنید. سپس در نرم‌افزار LastPass Authenticator وارد حساب کاربری لست‌پس خود شده و با وب‌سایتی که اغلب از آن استفاده می‌کنید، جفت کنید.

آیا از تایید هویت دو مرحله‌ای لست‌پس و نرم‌افزار LastPass Authenticator استفاده می‌کنید؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات