کاربران پرمصرف اینترنت نامحدود مخابرات شناسایی می‌شوند

شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
به گفته‌ی مدیرعامل مخابرات استان تهران، مشترکان پر مصرف اینترنت نامحدود شناسایی می‌شوند و باید برای تغییر رویه و قرارداد خود تصمیم گیری کنند. این کار برای جلوگیری از پایمال کردن حقوق دیگر مشترکان انجام می‌شود. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

علیرضا صیدی مدیرعامل مخابرات استان تهران گفت: برخی از مشترکان اینترنت مخابرات به صورت نامتعارف از سرویس اینترنت نامحدود این شرکت استفاده می‌کنند. حتی برخی از این کاربران با نصب تجهیزاتی اقدام به دانلود غیرمنصفانه می‌کنند که در نتیجه حق مشترکانی که اینترنت‌ با آنها اشتراک‌گذاری شده را ضایع می‌کنند.

مدیرعامل مخابرات تهران افزود: «به خاطر نوع مصرف این دسته از کاربران خاص، مخابرات برنامه‌هایی را برای جلوگیری از اقدام در نظر گرفته است. در حال حاضر این دسته از مشترکان شناسایی شده و در حال مذاکره هستیم تا با جلب رضایت آنها، کاربران فوق را به نوع دیگری از قرارداد ترغیب کنیم.»

به گفته‌ی صیدی، این دسته از مشترکان تا پایان قرارداد و حداکثر یکسال به این شیوه‌ از اینترنت نامحدود استفاده خواهند کرد و به دلیل ابلاغ مصوبه‌ی جدید به صورت خودکار پس از پایان قرارداد باید در صورت تمایل به ادامه دریافت سرویس اینترنت از مخابرات، به سرویس‌ اینترنت نامحدود تا حجم معین تغییر وضعیت دهند.

او تأکید کرد: با وجود ابلاغ این مصوبه، شرکت مخابرات، مشترکان اینترنت نامحدود که مصرف منصافه دارند را الزام به تغییر وضعیت نمی‌کند.»

مدیرعامل مخابرات استان تهران همچنین در مورد نحوه‌ی جدید تعیین قیمت تماس مشترکانی که کمتر از ۳۰‌ ثانیه دارند گفت: «طبق دستورالعمل جدید وزارت ارتباطات تماس‌های داخل شهری کمتر از ۳۰ ثانیه، به ۳۰ ثانیه رند و معادل هزینه نیم‌دقیقه برای مشترک منظور می‌شود.»

صیدی در مورد تعرفه‌های جدید نیز افزود: «پیش از این تعرفه مکالمات داخل شهری بر اساس ثانیه و با تعرفه هر دقیقه ۳۰ ریال محاسبه می‌شد که اکنون با تعرفه هر دقیقه ۴۵ ریال به دقیقه رند می‌شود. همچنین مکالمات تلفن ثابت به همراه نیز به دقیقه رند می‌شود.»

به گفته‌ی او، تعرفه‌ی مکالمات خارج استانی روند سابق دقیقه‌ای ۳۳ ریال بوده و تغییری در تعرفه و نوع محاسبه نداشته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات