راه اندازی مرکز تماس مشتریان زیرساخت

شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
مرکز تماس مشتریان شرکت ارتباطات زیرساخت با هدف رسیدگی به درخواست‌ها و دریافت گزارش‌‌‌های خرابی مشتریان این شرکت راه‌اندازی شد. زیرساخت با راه‌اندازی این مرکز تعامل بیشتری با مشتریانش خواهد داشت. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

شرکت ارتباطات زیرساخت از مرکز تماس مشتریان با شماره تماس سراسری چهار رقمی رونمایی کرد.

از این پس مشتریان شرکت ارتباطات زیرساخت می‌توانند برای ثبت درخواست، دریافت شاخص‌های کیفی شبکه و امور مربوط به گزارش‌های اختلال و خرابی با شماره‌ تلفن سراسری ۱۵۸۸ تماس بگیرند.

سهراب آغ‌بیات، مدیرکل کنترل و هماهنگی مدیریت شبکه‌ی شرکت ارتباطات زیرساخت درباره‌ی این سامانه گفت: «با راه‌انداری این سامانه، مشریان زیرساخت از این پس می‌توانند امور مربوط به درخواست‌ها، شاخص‌های کیفی شبکه و گزارش اختلال و خرابی‌های شبکه‌ی دیتا را از طریق شماره تماس ۱۵۸۸ انجام داده و پیگیری کنند.»

مدیرکل کنترل و هماهنگی مدیریت شبکه‌ی زیرساخت اضافه کرد: «تعامل هرچه بیشتر با مشتریان و پیگیری گزارش‌های آنها، همزمان با شفاف‌سازی و افزایش سطح کیفی خدمات ارائه شده در دستور کار قرار گرفته است و از دغدغه‌های اصلی شرکت ارتباطات زیرساخت به حساب می‌آید.»

به گفته‌ی آغ‌بیات، پیش از این مشتریان شرکت ارتباطات زیرساخت گزارش خرابی و اختلال شبکه‌ی دیتا را از طریق شماره تماس ۴۲۸۱۱ اطلاع رسانی می‌کردند که از این پس مشکلات مربوط به شبکه‌ی دیتا از طریق مرکز تلفن ۱۵۸۸ پیگیری خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات