تماشا کنید: ایرپادهای منتسب به آیفون 7 با درگاه لایتنینگ رویت شد

شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
یکی از شایعات و در واقع ویژگی‌های جدید آیفون‌های اپل را باید حذف جک هدفون ۳.۵ میلی متری این گوشی هوشمند خواند. حال ویدیویی فاش شده که ایرپادهای منتسب به آیفون ۷ را به تصویر می‌کشد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

یکی از ویژگی‌های برشمرده برای نسل بعدی آیفون‌های اپل را باید حذف جک هدفون ۳.۵ میلی متری از این گوشی هوشمند بدانیم. این موضوع به اندازه‌ای رسمیت پیدا کرده که حتی سامسونگ نیز در مراسم رونمایی از گلکسی نوت ۷ تلویحا در این خصوص سخن گفت. جاستین دنیسون، مدیر بازاریابی سامسونگ در جریان برگزاری مراسم رونمایی از گلکسی نوت ۷ سامسونگ با اشاره به استفاده از درگاه USB نوع C به این موضوع اشاره کرده که سامسونگ با تعویض درگاه مورد استفاده در این گوشی هوشمند، به راحتی کاربران فک می‌کند و همچنان جک هدفون ۳.۵ میلی متری در این گوشی هوشمند وجود دارد.

اظهارات مقامات سامسونگ و اشاره‌ به درگاه ۳.۵ میلی متری جک هدفون را باید اشاره‌ای به این موضوع خواند که اپل به واقع در نسل بعدی گوشی‌های هوشمندش از جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری استفاده نخواهد کرد، چراکه به طور حتم کره‌ای‌ها از این موضوع اطمینان دارند. البته باید اشاره کرد که با وجود سر و صدای ایجاد شده حول حذف جک هدفون ۳.۵ میلی متری از آیفون‌های اپل، باید بدانیم که این سیاست پیش از این در سری موتو زد موتورولا به کار گرفته شده است. حذف این درگاه باعث می‌شود تا آیفون‌های اپل باریک‌تر شده و فضای بیشتری در داخل گوشی در اختیار مهندسان قرار گیرد.

بسیاری از گمانه‌ها حکایت از این دارد که پس از حدف جک هدفون ۳.۵ میلی متری از آیفون‌های اپل، این کمپانی بهره‌گیری از ایرپادهای بی‌سیم یا مجهز به درگاه لایتنینگ را در دستور کار قرار خواهد داد. حتی شماری از گمانه‌ها از توسعه‌ی یک آداپتور برای تبدیل درگاه لایتنینگ به جک هدفون ۳.۵ میلی متری سخن گفته‌اند. حال ویدیویی منتشر شده که ایرپادهای لایتنینگ منتسب به آیفون ۷ را به تصویر کشیده است. در ادامه می‌توانید این ایرپاد را رویت کنید.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات