چند تصویر جدید از Moto Z Play فاش شد

جمعه ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تنها چند روز از انتشار تصاویر مربوط به گوشی Moto Z Play می گذرد که بار دیگر شاهد تصاویر دیگری از این عضو خانواده‌ی موتو زد هستیم. برای دیدن این تصاویر با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

گوشی Moto Z Play احتمالا ارزان قیمت‌ترین عضو خانواده موتو زد خواهد بود، این گوشی به تازگی گواهی TENAA را دریافت کرده است. اطلاعات درج شده از این گوشی در وب‌سایت TENNA استفاده از صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی امولد و پردازنده اسنپدراگون ۶۲۵ را تایید می‌کند. همچنین طبق این اطلاعات انتظار می‌رود حافظه داخلی و حافظه رم این گوشی ۶۴ و ۳ گیگابایت باشد.

تصاویر جدید منتشر شده، از شباهت زیاد قسمت جلویی این گوشی با موتو زد حکایت دارد. در قسمت پشتی گوشی شاهد پین‌های Moto Mods هستیم که برای اتصال ماژولای مختلف به کار می‌روند. همانطور که در تصاور مشاهده می‌شود لوگوی سفید رنگ موتو در پشت موتو زد پلی یکی از تفاوت‌های این گوشی با موتو زد است. به نظر می‌رسد موتو زد پلی کمی از موتو زد ضخیم‌تر است، همچنین با توجه به تصاویر فاش شده تا به امروز استفاده از جک ۳.۵ میلی‌تری صدا و پورت USB Type-C قطعی به نظر می‌رسد.

با توجه به تصاویر، شباهت زیاد این گوشی با موتو زد کاملا مشخص است ولی این شباهت بیشتر در ظاهر گوشی خلاصه می‌شود. صفحه‌نمایش فول اچ‌دی موتو زد پلی این گوشی را یک پله پایین‌تر از برادر پرچمدارش قرار می‌دهد. استفاده از پردازنده‌ی‌ ضعیف‌تر و حافظه رم کمتر موتو زد پلی را به یک نسخه‌ی ارزان قیمت و ضعیف شده‌ از موتو زد مبدل ساخته است. هنوز اطلاعات دقیقی از تاریخ و زمان معرفی این گوشی در دست نیست با این حال معرفی موتو زد پلی تا ماه آینده خیلی دور از ذهن نیست.

لوگوی موتو
موتو زد پلی
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات