احتمال عرضه‌ی گلکسی نوت 7 با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ داخلی در چین

جمعه ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
به تازگی نسخه‌ای از گلکسی نوت ۷ با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی در وب‌سایت Geekbench رویت شده‌ است، گفته می‌شودسامسونگ این دستگاه را در بازار چین عرضه خواهد کرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

پس از معرفی رسمی گلکسی نوت ۷، بسیاری از افراد از اینکه سامسونگ این فبلت را با ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم عرضه نمی‌کند، ابراز نارضایتی کردند. البته تصمیم سامسونگ مبنی بر تجهیز نوت ۷ به ۴ گیگابایت رم معقول به نظر می‌رسد، چرا که در حال حاضر حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی در گوشی‌های هوشمند کاربرد چندانی ندارد. سیستم عامل اندروید و اپ‌ها در خصوص میزان مصرف رم قابل اتکاتر شده‌اند و از آن گذشته اجرای تعداد زیادی اپ در پس‌زمینه برای عمر باتری زیان‌آور است.

اما این نکات مانع از سرزنش سامسونگ توسط کاربران نشده است و به نظر می‌رسد که این شرکت برای جلب رضایت آنها، حداقل در بازار چین نسخه‌ای از گلکسی نوت ۷ را با ۶ گیگابایت عرضه کند. این دستگاه در وب‌سایت Geekbench‌ و وزارت صنایع و فناوری اطلاعات چین قابل رویت است. همچنین دستگاه یاد شده می‌تواند دارای ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی باشد، چرا که سامسونگ سال گذشته نسخه‌ای از نوت ۵ را با ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی در کره‌ی جنوبی عرضه کرد، بنابراین عرضه‌ی نسخه‌‌‌ی ۱۲۸ گیگابایتی گلکسی نوت ۷ با ۶ گیگابایت رم چندان تعجب‌آور نخواهد بود.

note 7 - 6 gb ram

کشور چین بازار مناسبی برای عرضه‌ی این نسخه خواهد بود. کاربران چینی بیشترین انتقاد را در خصوص عدم تجهیز نوت ۷ به حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی داشته‌اند، چرا که تولیدکنندگان چینی در بیشتر گوشی‌های هوشمند بالارده‌ی خود از این میزان حافظه‌ی رم استفاده می‌کنند. گوشی OnePlus 3 جدیدترین مصداق چنین گوشی‌های هوشمندی است. بنابراین عرضه‌ی نسخه‌ای از نوت ۷ با ۶ گیگابایت رم توسط سامسونگ برای حصول اطمینان از اینکه تعدادی از کاربران خود را در چنین بازار مهمی از دست نمی‌دهد، استراتژی درستی است.

note 7 - 6gb ram

البته کماکان این احتمال وجود دارد که چنین دستگاهی هیچگاه عرضه نشود و باید منتظر دیدن برنامه‌های سامسونگ در این خصوص باشیم. نظر شما چیست؟ آیا هنوز هم امیدوار هستید تا نسخه‌ای از نوت ۷ با ۶ گیگابایت رم عرضه شود یا حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی را کافی می‌دانید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات