ال جی V20 احتمالا از صفحه نمایش ۵.۷ اینچی QHD بهره می‌برد

جمعه ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تنها چند روز پس از فاش شدن تصویری حاوی اطلاعات سخت‌افزاری ال‌جی V20، منبع دیگری اطلاعات جدیدی در مورد این گوشی فاش کرده است که با آنچه که پیش از این از V20 شنیده بودیم در تناقض است. با زومیت همراه باشید تا نگاهی به این اطلاعات جدید بیاندازیم.
تبلیغات

ال‌جی V10 یکی از گوشی‌های جذاب سال گذشته به شمار می‌رفت که با نوآوری‌های خاصش نظرهای بسیاری را به خود جلب کرد. این گوشی در حقیقت دومین پرچمدار سال ۲۰۱۵ ال‌جی به شمار می‌رفت که سخت‌افزار بهتری نسبت به دیگر پرچمدار ال‌جی یعنی جی ۴ داشت. V10 با استفاده از صفحه‌نمایش ثانویه‌ و کیفیت ساخت بالایش یکی از ساخته‌های قابل احترام ال‌جی به شمار می‌رود، جانشین این گوشی ۱۶ شهریور ماه سال جاری رونمایی خواهد شد. استفاده از اندروید نوقا در ال‌جی V20 نیز از دیگر مواردی است که تا به امروز تایید شده است این در حال است که بقیه اطلاعات فاش شده در مورد این گوشی فعلا در حد شایعه باقی مانده است.

چند روز پیش شاهد فاش شدن اطلاعاتی از V20 در کره جنوبی بودیم، یکی از بحث‌برانگیزترین نکات این اطلاعات مربوط به صفحه‌نمایش می‌شد. طبق این اطلاعات ال‌جی در V20 از صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ استفاده کرده، این در حالی است که نسل قبل از صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ بهره می‌برد. امروز منبع جدیدی مدعی شده است که این گوشی با صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ عرضه خواهد شد. این منبع همچنین استفاده از ۴ گیگابایت حافظه رم را در این گوشی تایید کرده است. به احتمال فراوان ال‌جی این گوشی را به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ مجهز کرده است.

این منبع همچنین به استفاده از یک دوربین ۲۱ مگاپیکسلی در پشت گوشی و دوربین دوگانه در جلوی گوشی اشاره کرده است. از دیگر موارد فاش شده‌ی امروز می‌توان به ماژولار نبودن این گوشی اشاره کرد. منبع مذکور مدعی است که این اطلاعات از منبع قابل اطمینانی به دست آمده، ولی با این حال تا نزدیک شدن به زمان عرضه و فاش شدن اطلاعات دیگر در مورد V20 باید صبر کرد. انتظارات شما از گوشی جدید ال‌جی چیست؟ به نظر شما ال‌جی چه تغییراتی نسبت به نسل قبل انجام خواهد داد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات