شیائومی هدست واقعیت مجازی Mi VR Play‌ را به عنوان رقیب گوگل کاردبورد معرفی کرد

پنج‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد شیائومی در پاسخ به کاردبورد گوگل، تصمیم گرفته تا محصول ارزان قیمت جدید خود را در حوزه واقعیت مجازی موبایل‌ها معرفی کند. این شرکت به تازگی از هدست واقعیت مجازی خود با عنوان  Mi VR Play‌ رونمایی کرده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

Mi VR Play‌  شیائومی برای راحتی بیشتر کاربر و دوام بالاتر از Spandex و Lycra ساخته شده است و از گوشی‌های هوشمند با نمایشگر بین ۴.۷ تا ۵.۷ اینچ پشتیبانی می‌کند. 

طبق برنامه قرار است این هدست واقعیت مجازی به عنوان رقیبی برای گوگل کاردبورد که به دلیل ارزان بودنش به خوبی بین دارندگان گوشی‌های هوشمند متداول شده، عرضه شود. شیائومی دو درگاه را در جلوی این دستگاه تعبیه کرده که حتی وقتی گوشی هوشمند خود را درون این دستگاه قرار می‌دهید و زیپ محافظ آن را می‌بندید باز هم قادر به تنظیم و جابجایی گوشی خود برای رسیدن به بهترین حالت باشید. از سوی دیگر نوارهای لاستیکی اجازه حرکت کردن‌های ناخواسته را به گوشی نمی‌دهند. شیائومی در رابطه با قابلیت‌های این دستگاه می‌گوید:

  • تجربه واقعیت مجازی با هدست سبک وراحت ساخته شده از جنس اسپاندکس و لایکرا. 
  • دکمه فلزی که به شما این امکان را می‌دهد تا گوشی هوشمند خود را به راحتی کنترل کنید. 
  • لنزهای ضد انعکاس منحنی شکل که وضوح حداکثری ایجاد می‌کنند. 
  • نوارهای ضد لغزش گوشی هوشمند شما را محکم در راستای لنزها نگاه می‌دارند. 
  • Mi VR Play‌ به همراه بسته بندی بسیار زیبا عرضه می‌شود.
  • قابلیت پشتیبانی از گوشی‌های هوشمند ۴.۷ تا ۵.۷ اینچی
  • اپ نرم افزاری Mi VR که یک پلتفرم برای محتوای بیشتر در چین است. 

به همراه این هدست واقعیت مجازی، اپ مخصوصی هم ارائه می‌شود که محتوای ویدیویی و غیره را از سوی تولید کنندگان محتوای چینی نظیر Youku، iQiyi VR hotcasts و غیره در اختیار کاربران قرار می‌دهد. 

هنوز تاریخ دقیق عرضه Mi VR Play‌ اعلام نشده ولی شیائومی اعلام کرده است که این محصول در حال حاضر در بازار چین تحت تست عمومی قرار دارد. شیائومی همچنین علاقمندان خود را به چالش حدس زدن قیمت این هدست واقعیت مجازی دعوت کرده و اعلام کرده است بسیاری از افرادی که از این هدست بصورت آزمایشی استفاده کرده‌اند از عملکرد فوق‌العاده آن شوکه شده‌اند. 

بسیاری از کسانی که از این هدست استفاده کرده‌اند قیمت آن را بین ۵ تا ۱۰ دلار حدس زده‌اند. با در نظر گرفتن این نکته که قیمت گوگل کاردبورد ۱۵ دلار است باید دید واکنش مردم به قیمت حتی کمتر از ۱۵ دلار چطور خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات