تماشا کنید: آیفون 7 پلاس آبی رنگ همراه با اسمارت کانکتور و دوربین دوگانه

پنج‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
به تازگی یک ویدیو از نمونه‌ی آبی رنگ آیفون 7 پلاس اپل که زیبایی چشم نوازی دارد، در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است. در این ویدیو اشاره شده است که این یک نمونه‌ی اولیه بوده و طبق گزارش منتشر شده از سایر منابع، نمونه‌ی نهایی از بدنه‌ی آیفون ۷ پلاس نیست. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

اخیرا ویدیویی در رابطه با نسل بعدی آیفون شرکت اپل در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده و ادعا می‌کند که مربوط به آیفون 7 پلاس است. طبق گزارش منابع مختلف و به گفته‌ی فرد داخل این ویدیو، آیفون آبی رنگ نشان داده شده یک نمونه‌ی اولیه از بدنه‌ی آیفون ۷ پلاس است. بنابراین نمونه‌ی نهایی دقیقا مشابه با آیفون ۷ پلاس موجود در تصویر نخواهد بود و این تصور نمی‌تواند در مورد ظاهر آیفون ۷ پاسخی قطعی برای کاربران علاقه‌مند باشد. در حقیقت، همه‌ی ویدیوها، تصاویر رندر شده و تصاویر فاش شده تا به این لحظه، در این ویدیو تایید می‌شوند.

تنها موردی که قبلا مشخص نشده بود، رنگ آبی تیره‌ی آن است که اگر صحت داشته باشد، شرکت اپل انتخاب جدیدی را در اختیار خریداران قرار خواهد داد. در پشت این آیفون، دوربین دوگانه به طور واضح قابل مشاهده است. طبق گزارش‌ها هر دو لنز، ۱۲ مگاپیکسلی بوده که ظاهرا یکی از آن‌ها دارای لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS) و لنز دیگر از قابلیت بزرگنمایی اپتیکال بهره‌مند است. خطوط آنتن به لبه‌های بالایی و پایینی گوشی هوشمند منتقل شده و جک صوتی ۳.۵ میلی‌متری آن حذف شده است.

نمونه‌ی اولیه‌ی آیفون ۷ پلاس موجود در تصویر دارای اتصالات رابط هوشمند (Smart Connector) بوده که مهر تاییدی بر تصاویر فاش شده‌ی قبلی است. رابط هوشمند برای اولین بار در آیپد پرو اپل به منظور بهره‌مندی از کی‌برد هوشمند بی‌سیم مورد استفاده قرار گرفت. در رابط هوشمند با استفاده از آهن‌ربا، نیروی الکتریکی و داده‌ها بین آیپد و کیبورد منتقل می‌شود. وجود این اتصالات در نمونه‌ی اولیه‌ی آیفون ۷ پلاس، احتمال معرفی کیبورد QWERTY فیزیکی اپل را افزایش می‌دهد. اواخر ماه گذشته، شایعاتی مبنی‌بر عدم استفاده از رابط هوشمند در آیفون ۷ پلاس منتشر شد اما این نمونه‌ی اولیه، خلاف این ادعا را اثبات می‌کند.

در حال حاضر نمی‌توان با اطمینان ۱۰۰ درصدی در مورد مشخصات مدل‌های آیفون ۷ اظهار نظر کرد. بنابراین باید منتظر مراسم رونمایی رسمی یک ماه بعد شرکت اپل بمانیم.

نظر شما در مورد آیفون ۷ پلاس موجود در ویدیو چیست؟ کدام‌یک از آیفون‌های موجود در تصویر را ترجیح می‌دهید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات