تماشا کنید: نگاه نزدیک به ساعت گیر اس 3 سامسونگ

چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۴
مطالعه 1 دقیقه
گیر اس 2 سامسونگ ساعت هوشمند کاملی نبود اما قدمی در مسیر درست برای رسیدن به اهداف سامسونگ بود. ساعتی مبتنی بر تایزن که حاشیه‌های دوار آن زیبایی خاصی به این گجت پوشیدنی داده بود. سامسونگ برای کامل کردن ساعت خود امروز گیر اس 3 را معرفی کرد. در ادامه نگاه نزدیکی به این ساعت هوشمند خواهیم داشت.
تبلیغات

گیر اس ۳ سامسونگ که امروز معرفی شد، در دو نسخه با نام‌های کلاسیک و فرانتیر وارد بازار خواهد شد. همانطور که از نام این دو دستگاه نیز مشخص است، تفاوت این دو بیشتر در بخش استایل بوده و ظاهر آن‌ها تفاوت فاحشی ندارد. مانند گذشته هر دو ساعت حاشیه‌های چرخان دارند که در نسخه‌ی کلاسیک اطراف آن الگوی شیاردار دور این حاشیه باعث می‌شود تا چرخاندن آن راحت‌تر شود. نسخه‌ی فرانتیر حاشیه‌های متفاوتی داشته و حالت اسپورت بیشتری نیز دارد.

هر دو ساعت دارای گواهی IP 68 بوده و هر دو نیز از ضفحه نمایش ۱.۳ اینچی بهره می‌برند. همچنین باتری این ساعت هوشمند ۳۸۰ میلی‌آمپر ساغت است و مانند گذشته از ۷۸۶ مگابایت رم در کنار پردازنده‌ی دو هسته‌ای اکسینوس بهره می‌برد. این دو ساعت هوشمند به زودی و از اواخر سال حاضر میلادی وارد بازار خواهد شد. در ادامه می‌توانید نگاه نزدیک ویدیویی به این محصول را تماشا کنید:

دانلود 720P  |     دانلود 360P

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات